Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

R2 Eksamen 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å være ferdig med R2. Følte at det gikk veldig bra, helt til jeg så sensorveiledningentongue.gif Satser på at det blir en femmer, men det er lov å håpe på noe mer.

 

Oppgave 6 alternativ I var latterlig lett. Kanskje litt for lett? Håper ikke jeg misforsto noe.

Lenke til kommentar

Synnes det var værre eksamen en på forkurs ing som er "samme pensum"

Siden vi fikk ha med boka så er oppgavene på en måte halveis utregnet og vi skal svare på andre ting en selve utregningen.

 

Tatt 3mx over R2 anyday.

 

Er det eksamenen for i år du henviser til på 3mx forkurs ing?

Lenke til kommentar

Jeg er svært skuffet, jeg disponerte tiden dårlig. Tok meg altfor lang tid på oppgave 4 spesielt, noe som førte til at jeg nesten ikke rakk noe på oppgave 6, som var SÅ enkel og var verdt SÅ mye poeng... Synes det er rart at c og d der er verdt 3 poeng vær.. menmen, fuck it

Lenke til kommentar
Er det eksamenen for i år du henviser til på 3mx forkurs ing?

 

Nei mange år siden jeg tok det.

Men forkurs ing skal jo være r2/3mx har du en av de slipper du matten der.

Snakker da om matte /fysikk-forkurs ikke hele pakka som et pågybb år.

Lenke til kommentar

Hadde 5 som mål for denne eksamenen, men vanskelighetsgraden og lengden rævpulte meg hardt. Jeg tror jeg gjorde del 1 ganske bra, men blir ikke veldig stor poengsanking på oppg3 og oppg4. 1,2,5 og 6II syntes jeg var greie. Tror jeg klarte å sanke nok poeng til en 4er med det der. Induksjonsbevisene man måtte gjøre for 6II var relativt greie, selv om jeg sto fast og ikke hadde nok tid til å regne ut den siste oppgaven.

 

På den siste deloppgaven på 2 så brukte jeg bare 1 t-verdi. Regnet helt ut til eksakte verdier så håper jeg kan få en god del poeng for det.

 

Selv om vi alle ikke er enige om vanskelighetsgraden, tror jeg vi alle kan være enige i at lengden var drøy for antallet timer vi hadde på å løse det. Jeg hadde forberedt meg bedre enn til noen annen eksamen før og trodde dette skulle bli lett gjennomført, men det ble det ikke.

 

Kommer til å være urolig helt til jeg får karakteren i juni. :(

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Syns ikke vi hadde for dårlig tid, jeg. Var ferdig med del 1 etter 40 minutter, og hadde vært ferdig med del 2 kl 11 hvis det ikke hadde vært for oppgave 4d som jeg ikke klarte å få til, selv om jeg regnet den to ganger. Vanligvis rekker jeg ikke å bli ferdig med alle oppgavene på prøver, så var deilig å ha litt god tid på denne...

 

Hei

 

Er det noen her som vet hva som er kravet for å i det heletatt stå på denne eksamen?, eventuelt hvor mange prosent må man greie.

 

Hørt rykter om rundt 30%.

 

Er det noen her som har en sensorveiledning de kunne ha lagt ut?

 

Du må ha minst 18 poeng for å stå. Det er maks 60 poeng på prøva, så ja, rundt 30 prosent.

Lenke til kommentar

Jeg kladder alt før jeg skriver det inn. Brukte akkurat 2 timer. Kunne ikke se hvordan jeg skulle gjort det enda raskere.

 

Noen av dere må tydeligvis ha en helt umenneskelig kapasitet.

Supertips fra meg:

På denne eksamenen her tenkte jeg at jeg skulle slå til skikkelig med å levere en eksamen med noenlunde struktur og lesbarhet. Så, istedenfor å gjøre det vanlige; bruke penn og klusse over når jeg skrev noe feil (har ofte blitt flere sider fulle med kluss), så brukte jeg trykkblyant. Da slipper man å kladde så jævlig mye, og man kan faktisk bare viske ut dritten hvis man skriver feil. Funka så jævlig bra, at jeg tror jeg skal gjøre det samme på fysikkeksamen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...