hclh Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg er meldt opp til eksamen i ML 2 nå i morra, men jeg rakk dessverre ikke å få med meg forberedelsespapirene pga jobb. Kunne noen av dere sendt, evt skrevet den vesentlige informasjonen i forberedelsen her? Jeg på dypt vann nå, trenger sårt hjelp ;( Takk! Lenke til kommentar
andbro Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg er meldt opp til eksamen i ML 2 nå i morra, men jeg rakk dessverre ikke å få med meg forberedelsespapirene pga jobb. Kunne noen av dere sendt, evt skrevet den vesentlige informasjonen i forberedelsen her? Jeg på dypt vann nå, trenger sårt hjelp ;( Takk! Sett deg inn i dagligvarebransjen, med tanke på de 4 store kjedene!! (Norgesgruppen, Coop, Rema 1000 og Ica) Sett deg også inn i etikk og samfunnsansvar i dagligvarebransjen, markedsundersøkelser, personalledelse og distribusjonsstrategier. Lenke til kommentar
America Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg er meldt opp til eksamen i ML 2 nå i morra, men jeg rakk dessverre ikke å få med meg forberedelsespapirene pga jobb. Kunne noen av dere sendt, evt skrevet den vesentlige informasjonen i forberedelsen her? Jeg på dypt vann nå, trenger sårt hjelp ;( Takk! Forberedelsesheftet ligger ute både på udir.no og den nyopprettede facebookgruppen om eksamen i markedsføring og ledelse 2: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=131455100201354 Lenke til kommentar
hclh Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tusen hjertelig takk! Får bare sprenglese nå. Lære meg faget her! Vet noen av dere om noen tidligere svar på eksamensoppgaver eller lignende oppgaver? Kunne vært kjekt å sett en mal på hvordan ting skal settes opp og forklares. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå