Gå til innhold

Compaq Evo N800V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livssyklusen på N800v vil være 3-6 måneder og passer for kunder som er opptatt av å anskaffe den nyeste teknologien, men ikke nødvendigvis ønsker å standardisere over lengre tid.

Høres ikke kult ut :-? Jeg skal også kjøpe bærbar. Men jeg må ha IEEE 1394, firewire, det har ikke den laptopen ;)

Lenke til kommentar

Da har du misforstått poenget litt med konseptet livssyklus..

Maskinen er relativt stille, ikke som Centrino modeller, men er nok blant de stillere maskinene med P4M. Viften går en del, men er ikke sjenerende.

I det hele tatt en veldig ok maskin, men det har selvfølgelig kommet en del nye maskiner etter at denne hadde sin siste oppdatering som kan være mer attraktive nå - spørs helt hvor mye du tenker å betale for den!

Lenke til kommentar

Har maskinen med med 2,2 prosessor (så vidt jeg husker). Den er ikke helt uproblematisk. Viften går en del, men på halv fart. Spesielt ved stor nettverkstrafikk så vidt jeg kan se. Videre så har modemet en svak (!) pipelyd når det er aktivt. Maskinen har vært på sørvis for begge deler uten at det har blitt nevnverdig bedre. Ellers en fin maskin som er relativt lett og har bra batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...