Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke eksamner kom du opp i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Jeg kom opp i tysk skriftlig. Litt synd at jeg må lære meg et helt språk på en ukes tid med tanke på at jeg ikke kan tysk i det hele tatt.

Hhehe. Og hvordan skal du gjøre det ? :p

SLiter med det samme problemet her opså !

Lenke til kommentar

Internasjonal engelsk skriftlig, skuffa :(

Hadde jeg fått tysk skriftlig/muntlig hadde jeg fått orgasme, jeg føler meg nesten lei meg siden jeg ikke fikk det.

Jeg fikk Fransk. D=

Det er vel greit om du kan fransk :p Selv har jeg hatt en episk tysklærer dette året og har lært dritmye, synd jeg ikke får brukt det til eksamen. :(

Lenke til kommentar

Selv har jeg fått vite at man bare kommer opp til ett fag på Vg2, uansett.

Vg2

Alle elever skal trekkes ut til eksamen i ett fag, skriftlig, muntlig eller muntlig-praktisk. I enkelte læreplaner åpnes det for at elevene kan trekkes ut i både skriftlig og muntlig.

Sitat: http://www.udir.no/Rundskriv/Rundskriv-2009/Udir-1-2009-Trekkordning-ved-eksamen-i-Kunnskapsloftet/

Litt usikker på hva som menes med læreplan, men går ut i fra at det betyr kompetansemålene i de ulike fagene. På skolen vår har alle sagt at man uansett bare kommer opp til en eksamen, så jeg ville stilt meg uforståelig til om man komme opp i flere eksamener på andre skoler.

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i tysk skriftlig. Litt synd at jeg må lære meg et helt språk på en ukes tid med tanke på at jeg ikke kan tysk i det hele tatt.

Hhehe. Og hvordan skal du gjøre det ? :p

SLiter med det samme problemet her opså !

Jeg vet helt ærlig ikke. Må bare satse på at å oversette et og et ord til tysk og snu litt på ordstillingen holder til å stå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Fordi å jukse kan man ikke...dessverre

Jeg sliter med å vite hvor jeg skal begynne. Det er så masse jeg kan ikke kan, pluss den læreren jeg har er ikke en flink lærer..

Lenke til kommentar

Skulle gjerne brukt et oversettelsesprogram, men jeg vet ikke hvor lett det blir når vi bare er tre stykker som skal ha eksamen i samme rom.

Jeg er heller ikke sikker på hvor jeg skal begynne. Det aller meste av det som står i boka skjønner jeg ingen verdens ting av. Har heller ikke vært altfor heldig med læreren, men jeg skal være litt forsiktig med å skylde på andre. Har hatt tidenes dårligste arbeidsinnsats, men er likevel surt å komme opp i tysk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...