Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke eksamner kom du opp i?


Anbefalte innlegg

På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år.

 

Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år.

 

Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag.

 

Har du kommet opp i skriftlig tysk, skal du ikke opp i mer. Man blir trukket ut i kun ett fag til eksamen på Vg2, entet skriftlig eller muntlig.

 

kom ikke opp i skriftlig, men er det mulighet for å komme opp i R1 muntlig?

Mener å ha hørt at dette faget kun e ett skriftlig fag?

 

 

Ja, både S1, S2, R1, R2 og 2P kan være enten skriftlig eller muntlig. Er vel like stor sjanse for å komme opp til matematikk muntlig som alle andre programfag.

Endret av magneman
Lenke til kommentar

På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år.

 

Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag.

Har du kommet opp i skriftlig tysk, skal du ikke opp i mer. Man blir trukket ut i kun ett fag til eksamen på Vg2, entet skriftlig eller muntlig.

 

Vi har fått forskjellige beskjeder fra lærerne. Noen mener at vi bare kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig, noen mener at vi kan komme opp i begge og andre mener at vi vil komme opp i begge. Jeg tror nok at det er en mulighet for at jeg kan komme opp i muntlig også. Rundt 90% av alle på skolen kommer opp i skriftlig og jeg kan ikke tro at bare 10% kommer opp i muntlig.

Lenke til kommentar

Kom opp i bokmål, sidemål og biologi. Bokmål går greit men hadde heller sett at jeg fikk matte R2 istedenfor sidemål eller Biologi. Nå er jeg faktisk nødt til å åpne Bio boka og lese litt og studere enkel gramatikk i nynorsk. En ting er jeg glad for, det er at jeg slipper fysikk 2 eksamen som kunne skaffet meg strykkarakter pga manglene motivasjon.

 

Hva med å sette opp poll?

 

Norsk(bokmål)

Norsk(sidemål)

Biologi 2

Fysikk 2

Kjemi 2

Matte R2

Matte S2 osv....

Lenke til kommentar

VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. :D

 

sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel !

 

Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig.

Lenke til kommentar

VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. :D

 

sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel !

 

Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig.

 

Tenkte meg egentlig det ! Takk for svar

Lenke til kommentar

VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. :D

 

sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel !

 

Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig.

 

Tenkte meg egentlig det ! Takk for svar

 

Det er da folk som har kommet opp i to fag før, utifra hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...