Olum Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år. Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Matte R1 skriftlig. +1 Jeg kommer til å ha et godt utgangspunkt for R2 etter dette! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år. Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag. Har du kommet opp i skriftlig tysk, skal du ikke opp i mer. Man blir trukket ut i kun ett fag til eksamen på Vg2, entet skriftlig eller muntlig. kom ikke opp i skriftlig, men er det mulighet for å komme opp i R1 muntlig? Mener å ha hørt at dette faget kun e ett skriftlig fag? Ja, både S1, S2, R1, R2 og 2P kan være enten skriftlig eller muntlig. Er vel like stor sjanse for å komme opp til matematikk muntlig som alle andre programfag. Endret 12. mai 2010 av magneman Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ingen Vg1-elever kom opp i skriftlig på skolen Bare å vente til juni engang da vi får vite muntlig :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 På skolen vår er det i hvertfall ikke mulig å komme opp i matte muntlig i år. Satser på at jeg er safe fra å komme opp i muntlig tysk nå. Det er vel ganske uvanlig at man kommer opp i både skriftlig og muntlig, i hvertfall ikke i samme fag. Har du kommet opp i skriftlig tysk, skal du ikke opp i mer. Man blir trukket ut i kun ett fag til eksamen på Vg2, entet skriftlig eller muntlig. Vi har fått forskjellige beskjeder fra lærerne. Noen mener at vi bare kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig, noen mener at vi kan komme opp i begge og andre mener at vi vil komme opp i begge. Jeg tror nok at det er en mulighet for at jeg kan komme opp i muntlig også. Rundt 90% av alle på skolen kommer opp i skriftlig og jeg kan ikke tro at bare 10% kommer opp i muntlig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Når er muntlig eksamen i år? Endret 12. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Tepesco Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Norsk sidemål 28. mai Norsk hovedmål 21. mai Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom opp i bokmål, sidemål og biologi. Bokmål går greit men hadde heller sett at jeg fikk matte R2 istedenfor sidemål eller Biologi. Nå er jeg faktisk nødt til å åpne Bio boka og lese litt og studere enkel gramatikk i nynorsk. En ting er jeg glad for, det er at jeg slipper fysikk 2 eksamen som kunne skaffet meg strykkarakter pga manglene motivasjon. Hva med å sette opp poll? Norsk(bokmål) Norsk(sidemål) Biologi 2 Fysikk 2 Kjemi 2 Matte R2 Matte S2 osv.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Engelsk også da! Regner med at tråden er for alle som går på VGS, og ikke bar VG3. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Virker som om det var mange som kom opp i nynorsk i år, spesielt ved vår skole der ca alle i 3 klassen kom opp i nynorsk. Endret 12. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 INGEN SKRIFTLIG EKSAMEN! Kan tro det var jubel da ingen på MDD1 kom opp skriftlig... Så ble resten av dagen brukt til å le av allmennelevene som kom opp, og av at de ble teipet til trær av russen... Diggdiggdigg! Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom opp i engelsk VG1. Glad for at det ble det i stedet for matte da... Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) - Endret 22. januar 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel ! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel ! Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig. Lenke til kommentar
signii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom ikke opp i noe i dag, heldigvis. Alle skriftlige fag på vg2 ble trukket, bortsett fra tysk 2. Men, det vil si muntlig eksamen på meg. Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel ! Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig. Tenkte meg egentlig det ! Takk for svar Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VG1, engelsk skriftlig. Slipper muntlig eksamen. sikker på det? rektoren vår sa nemlig at vi kunne komme opp i muntlig likevel ! Det sier han bare for at dere ikke skal bli en gjeng sløvinger... Du kan komme opp i et fag på vg1, du skal opp i et fag muntlig eller skriftlig vg2 og på vg3 så har du 3 skriftlige og 1 muntlig. Tenkte meg egentlig det ! Takk for svar Det er da folk som har kommet opp i to fag før, utifra hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå