Gå til innhold

Far skal ha seg telefon. (Android?)

Anbefalte innlegg

Hei!

Faren min vil ha seg en telefon som han kan gå på nett med, lese e-post med, og som har god batteritid. Han ringer mye, så det er viktig at den har batteritid når den er aktiv på telefonnettet. Ellers så må den være brukervennlig, og det er fint om den har fysiske knapper for i hvert fall telefonfunksjoner. Den må også tåle litt, eller ha tilgang på et godt beskyttelsesetui.

Ellers så er det fint om den fungerer sømløst med Windows Mail og Windows generelt. Dette burde vel windows mobile klare fint, men når jeg sliter med å navigere i det surret, så gjør i hvert fall faren min det, derfor har jeg tenkt på Android, men dette er inget krav, så lenge operativsystemet og telefonen oppfyller kravene jeg har satt ovenfor. HTC Hero, HTC Desire? Noen andre forslag? Telefonen skal kjøpes uten abbonement. Billig er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet lite, jeg vet bare at de begge har mulighet for å navigere uten å bruke skjermen.

Jeg er selv iPhone-bruker, og skulle helst sett at han brukte det, men han har jo prøvd, og han var veldig begeistrert helt til han måtte utenfor kontoret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...