TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hei Min Norton 360 abonnent går snart ut og vurderer derfor om jeg skal forsette med dette eller orden meg med noe annet innen antivirus/brannmur. Har prøvd å lete etter tester på dette uten jeg fant noe. Er det noen som kan legge ut en link for test av program av denne sorten? Kunne gjerne tenkt meg å høre anbefaling fra hva dere bruker også Endret 8. juni 2010 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Microsoft Security Essentials er verdt å teste. Det er gratis men krever at du har en gyldig versjon av os. Det har fått veldig bra kritikker og er veldig lite ressurskrevende. Lenke til kommentar
Oslomannen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dinside.no laget i høst en oversikt: http://www.dinside.no/828084/her-er-de-beste-antivirusprogrammene du kan sjekke. Tar vel bare for seg anti-virus så mange av dem har vel ikke brannmur også. Bruker selv F-Secure Internet Security 2010 som jeg er veldig fornøyd med! Den krever mindre ressurser og er raskere enn tidligere. Lenke til kommentar
ColaFreak Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 imo er Avast ganske bra, brukt det hele tiden, ingen klager Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Microsoft Security Essentials. hvordan er brannmuren på denne? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Microsoft Security Essentials. hvordan er brannmuren på denne? Det er jo windows eget program så den bruker windows egen brannmur og windows malware program. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Det vet jeg. er brannmuren bra. stopper den det den skal stoppe? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Brannmuren i windows er helt grei den. Den er absolutt ikke blant de mest avanserte men den gjør jobben stille og greit. Jeg ville uansett ikke anbefale og bruke en alt for avansert brannmur da brannmursteknologi er alt for vrient for menigmann og forholde seg til. Du kan teste brannmurer på Shields up. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Shields up sin overfladiske port test er nok ikke så mye og forholde seg til. Tester som holder mål. brannmur test. matousec firewall rating Antivirus test av-comparatives Dette spørsmålet har kommet opp i årevis i denne delen av forumet. Sånt raskt oppsumert av gode anbefalinger. Antivirus. Avira free(har aldrig sett en dårlig test på av-compare) Ressursbruk ca 1/4 av avg. Nå i senere tid har også Microsoft Security Essentials kommet på banen og den holder helt klart mål. Brannvegg. Online armor free,comodo. Online armor(er nok og annbefale p.g.a veldig høy brukervennlighet) For generell maleware fjerning er Malwarebytes veldig bra. For problemer man har vanskligheter med og fjerne selv følg Veiledningen Endret 13. mai 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Comodo er en veldig bra brannmur ,men uhyggelig komplisert hvis man ikke har gode kunnskaper om emnet, og da kan den virke mot sin hensikt siden det letteste er å skru ned sikkerhetsnivået. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Leste nettopp i det nye komputer for alle bladet at Norton antivirus kom bra ut. Ser det står det er ressursluker delux. Er det noen som har erfaring med den eller den nyeste utgaven av Norton 360 4.0? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ugh... Norton. Det programmet har jeg ikke spesielt mye positivt å si om. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 jo faktisk er det det av-comparatives.org kåret det til årets antivirus. http://www.av-comparatives.org - Main test - Summary Reports og du finner oppsumeringa hvorfor der. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Er de sidene dere anbefaler jeg skal se på anerkjente test firmaer? Oppdaget at siden med brannmurer sa at dcomodo var gratis og derfor trykket jeg på linken til dem. Men den er ikke gratis Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Oppdaget at siden med brannmurer sa at dcomodo var gratis og derfor trykket jeg på linken til dem. Men den er ikke gratis Comodo sin brannmur er gratis. http://www.comodo.com/home/internet-security/firewall.php Online armor gratis. http://www.online-armor.com/products-online-armor-free.php Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Blir jeg beskyttet mot id-tyveri også hvis jeg bruker Comodo brannmur? Endret 10. juni 2010 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Hvordan er resten av produktene på siden til Comodo- Ser på internett sikkerhet Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Blir jeg beskyttet mot id-tyveri også hvis jeg bruker Comodo brannmur? Det eneste som funker mot ID tyveri er din egen fornuft. Vil du skrive inn person nummeret ditt fødselsnummeret osv hvis du ville blitt med i en konkuranse om å vinne et cruise i karibien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå