Orwandel Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hei, Jeg leier for tiden en leilighet. I den sammenheng har jeg en oppvaskmaskin av typen Bosch s9h1b (ikke akkurat årets modell). På innsiden av døren er det en skyveluke hvor en kan fylle på med oppvaskmiddel. Problemet er at luken ikke vil lukke seg. Har ikke noe manual eller noe slikt, og skjønner ikke så mye. Første spørsmål: Er luken defekt, eller er det noe jeg gjør galt? For det andre: Hvis den er defekt, når skal jeg hive inn pulveret? Helt fra starten eller skal det tilsettes etter skylling eller noe? På forhånd takk. Endret 12. mai 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Diggdigg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gjør rent rundt selve lokket, med en oppvaskbørste e.l slik at ikke gamle såperester og møkk hindrer låsemekanismen i å holde lokket igjen. Det er ingen vits i å hive pulver løst inn i maskinen, da den begynner vaskesyklusen med en skylling som vil spyle ut alt vaskemiddel før den har begynt hovedvasken, der vaskemiddel vanligvis tilsettes. Dersom noe er defekt, ring etter service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå