DrHolmes Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei, Sikkert mange tråder om tilsvarende emne, men jeg fant egentlig ikke noe som helt tilfredsstiller det jeg søker. Jeg ønsker å kjøpe noe kunst til stua. Har sett litt rundt omkring, men sliter med å bestemme meg. Eneste jeg kom over som jeg kunne tenke meg og som er ganske nærme det jeg er på jakt etter er bilde nr 12 på denne siden http://artofdala.com/, "Photo Shoot". Det koster imidlertid 7.100 Euro, og er litt i overkant av det jeg egentlig ønsker å bruke (og hvis jeg skal bruke så mye er det uansett greit å se ut flere alternativer, men den prisen er på smertegrensen). Jeg er ikke akkurat den store kunsteksperten, men tema og størrelsen på nevnte maleri er veldig i gata av det jeg har sett for meg. Ønsker derfor input fra noen som vet om hvor jeg kan få tak i noe i tilsvarende rettning. Tilleggsspørsmål: Dersom jeg kjøper dette maleriet jeg linket til ovenfor, vil jeg da kunne anse det som en grei investering? Er det trolig at den type maleri beholder samme verdi, evt øker i verdi over tid? - Takker - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå