Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nå har dette ligget i planene alt for lenge. Kjøpte et Joby Gorillapod og trenger et greit stativhode til dette. Må kunne vatre opp og være helt greit. Trenger ikke noe top of the art, kun et hode som eg kan vri slik at bildet kommer i vater om eg setter stativet på en sten eller i et tre e.l. Har lett, men aner ikke hva eg skal se etter. Har ikke lyst å legge alt for mye penger i det heller, da det tross alt er til et kjipt stativ. Skal ha to, så porto gjør ikke så mye, nettbutikk er å foretrekke hvis prisene er bedre der. Endret 11. mai 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Det er forøvrig stort sett et Olympus E620 som skal på toppen og et og annet tilfelle av HD videokamera Lenke til kommentar
Spook Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Selv har jeg en Gorillapod SLR Zoom med et SLIK SBH-120 kulehode. Dette fungerer veldig bra og kulehodet er akkurat passe stort for Gorillapod'en. Har ikke vater men jeg har et 7D som jo har elektronisk vaterfunksjon så det spiller ingen rolle for meg. Kjøpte dette på B&H Photo så norsk pris kjenner jeg ikke men mener jeg betalte $69 for denne Apekkeløsningen" der borte. Jeg er veldig fornøyd med denne kombinasjonen og har alltid med meg denne i sekken når jeg er på tur. Fungerer helt greit som lite og enkelt turstativ, og klarer (så vidt) min EOS 7D m/EF 70-200 f4 IS, men bruker den som oftest med noe som er litt videre - og dermed også lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå