Markkussss Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hey. Har holdt på å bygd en pc, og er ferdig (trodde jeg) Hovedstrømkabelen er satt inn i hovedkortet. Og alle PW PWS+- og Reset osv er satt inn. Men likevel starter den kun i 1 sekund Kommer et grønt lys fra hovedkortet og thats it. Noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er spacere montert korrekt mellom hovedkort og bakplata? Har du montert strømkabelen til skjermkortet? Har du klart å trykke minnebrikkene helt ned i minneslottene? Har du montert minnebrikkene i riktige slotter?(Manualen har tegning og anvisninger) Har du brukt kjølepasta mellom cpu og kjøler? Er cpu montert riktig? Er powerswitch montert på riktige pinner på hovedkortet, og riktig vei? Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Fant ut kanskje, vifteledninga til strømforyninga, hvor skal den? Den har fire sånne tagger, men passer ikke til noe sted (tror jeg) Help? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) EDIT:Leste feil Endret 12. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fant ut kanskje, vifteledninga til strømforyninga, hvor skal den? Den har fire sånne tagger, men passer ikke til noe sted (tror jeg) Help? En slik kabel? Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 En slik kabel ja, som kommer fra strømgreia Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 må jeg bruke den? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 har du koblet _2_ strømkabler fra PSU til hovedkortet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vist den er identisk så er den der strømkabel til diskettstasjoner. Med andre ord du skal ikke tenke på denne (så sant du ikke har en diskettstasjon). Et tips er vist du ikke får datamaskinen til og starte er og koble fra alt av kabler, minne, cpu, skjermkort osv for og så sette det i igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå