mohseni Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei jeg har nylig installert JBuilder 8 og testet den med en enkel program jeg skrev ( gange program ), og den kompilerer uten fiel, men isteden for at det skal poppe ut en dos prompt for å vise resultat, så dukker det opp et vindu som er helt blank ( ikke en tekst vindu, men en helt grått vindu ). så til spørsmålet, er det noen som kunne være så snill å veilede meg slik at jeg kan velge DOS prompt til å vise resultat? på forhånd mange takk Lenke til kommentar
Neo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Så vidt jeg vet så er det ikke noe dos-prompt i JBuilder 8. Det er derimot et "scrollefelt" som dukke opp under koden som viser hva som blir skrevet ut. Du må antakeligvis bare huke av et eller annet valg i menylinjen øverst for å vise dette vinduet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hva gjør du når du lager et nytt prosjekt? Tror du er nødt til å først lage et nytt prosjekt (file -> new project), deretter så legger du til en class (file -> new -> class). Da får du et rent utgangspunkt uten GUI. Så kan du bare skrive programmet. Det kan være nødvendig å legge til kode slik at vinduet ikke lukker seg igjen straks du har kjørt programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå