Gå til innhold

Forumtreff på Hadeland i juni?

Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ta toget på kvelden 20:27 fra Oslo S og da krever jeg at noen henter meg på Lunner stasjon en time senere. :ermm:

Hvis Petter og Wheels kommer, så henter de sikkert de. Eller ihvertfall en av dem.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg skal ta toget på kvelden 20:27 fra Oslo S og da krever jeg at noen henter meg på Lunner stasjon en time senere. :ermm:

Hvis Petter og Wheels kommer, så henter de sikkert de. Eller ihvertfall en av dem.

Jeg kommer nok ikke... har andre mer fristene planer ^^

Lenke til kommentar

Frister litt og vente å ta toget sammen med mr. software. Han er awsum! :dribble:

DU OG! :dribble:

Ljug og fanteri!

Petter kommer ikke, Oda blir muligens med Petter.

Alle melder pass, jo : <

Ikke de kule folka!

Ikke de kule folka ^^

w0rd

Lenke til kommentar

WHAT!!!1! Snabbing av Oda kan man da gjøre i baksetet av bilen din hvis det var det :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt når jeg tenkte å ta toget. Jeg tar gjerne med noen andre.

Det er anbefalt å ta med sovepose eller?

Sovepose? Hva slags kjerringtøv er dette? Jeg har sovi naken i skauen på fylla for faen!

Jeg må da ha noe å beskytte meg med. Jeg tar ikke sjangser når jeg skal sove med menn jeg har møtt på internett.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt når jeg tenkte å ta toget. Jeg tar gjerne med noen andre.

Det er anbefalt å ta med sovepose eller?

Sovepose? Hva slags kjerringtøv er dette? Jeg har sovi naken i skauen på fylla for faen!

Det er skikkelig dritkaldt på Hadeland om natta nå om dagen bare så det er sagt. Har vært veldig nærme 0 grader de siste dagene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...