Gå til innhold

Forumtreff på Hadeland i juni?

Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derp derp, er det planlagt at treffet skal vare over flere dager eller en natt og at noen overnatter? Hvor stor plass har egentlig Mathias? :hmm:

Jaja, jeg klarer å dele seng med vilt fremmede jeg. Been there done that :love:

Det varer da alltid over natta. Har et forslag slik at vi ikke sliter med soveplasser, og det er hvis noen har en lavvo eller et stort telt, så kan dette slåes opp i hagen for å få flere soveplasser. Bare husk sovepose og eventuelt liggunderlag.

Lenke til kommentar

Jeg kunne nok tatt meg en tur jeg og, jeg bor jo strengt tatt 10minutter unna, men er egentlig for gammal til å fly på bygda. :roll:

Man er da aldri for gammel til å fly på bygda! Regner med at du viser fjeset ditt.

Jeg må bare avklare dato med MSg først, så skal jeg oppdatere førsteposten.

Ha en fin 16. mai, folkens!

Lenke til kommentar

Mamma har ganske mye imot Mathias. Blant annet etter at han var med og tok piercing med meg, selv om hun klart og tydelig hadde sagt at jeg ikke fikk lov. Med andre ord, hun vil ikke at jeg skal være med en 26 år gammel mann/gutt, noe jeg forsåvidt forstår da han er over 10 år eldre en meg. Jeg vil heller ikke stikke hjemmefra på forumtreff bare noen dager før jeg skal på ferie til Frankrike, orker ikke dårlig stemning da.

Så blir ingen smågutter på forumtreff.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...