Aleks Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 yes, det gjør jeg. Win, kan jeg sitte på om det viser seg at det passer for meg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Derp derp, er det planlagt at treffet skal vare over flere dager eller en natt og at noen overnatter? Hvor stor plass har egentlig Mathias? Jaja, jeg klarer å dele seng med vilt fremmede jeg. Been there done that Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jada du skal med slapp av. Stikk innom meg, så blir jeg med og vi cruiser Volvo1 opp. Endret 16. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Derp derp, er det planlagt at treffet skal vare over flere dager eller en natt og at noen overnatter? Hvor stor plass har egentlig Mathias? Jaja, jeg klarer å dele seng med vilt fremmede jeg. Been there done that Det varer da alltid over natta. Har et forslag slik at vi ikke sliter med soveplasser, og det er hvis noen har en lavvo eller et stort telt, så kan dette slåes opp i hagen for å få flere soveplasser. Bare husk sovepose og eventuelt liggunderlag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jada du skal med slapp av. Stikk innom meg, så blir jeg med og vi cruiser Volvo1 opp. Sure babe... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kunne nok tatt meg en tur jeg og, jeg bor jo strengt tatt 10minutter unna, men er egentlig for gammal til å fly på bygda. Man er da aldri for gammel til å fly på bygda! Regner med at du viser fjeset ditt. Jeg må bare avklare dato med MSg først, så skal jeg oppdatere førsteposten. Ha en fin 16. mai, folkens! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) MSg ser ut til å ha en bergenstur den 18-20. Juni. Jobber med å få han til å utsette/flytte den, ettersom da er den eneste datoen som passer for meg Endret 18. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 18. Mai er i dag. Juni du mener? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 MSg ser ut til å ha en bergenstur den 18-20. Juni. Jobber med å få han til å utsette/flytte den, ettersom da er den eneste datoen som passer for meg Jobb HARDT. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sååååååå..... Hva skjer nå? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Mamma har ganske mye imot Mathias. Blant annet etter at han var med og tok piercing med meg, selv om hun klart og tydelig hadde sagt at jeg ikke fikk lov. Med andre ord, hun vil ikke at jeg skal være med en 26 år gammel mann/gutt, noe jeg forsåvidt forstår da han er over 10 år eldre en meg. Jeg vil heller ikke stikke hjemmefra på forumtreff bare noen dager før jeg skal på ferie til Frankrike, orker ikke dårlig stemning da. Så blir ingen smågutter på forumtreff. Endret 28. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Meget forstålig sånn egentlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, jeg forstår henne så godt at jeg ikke orker å krangle med henne om det en gang. Vi får ta det en annen gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg og Petter kan kjøre og hente deg? Du, morra til Jonas.. Vi låner Jonas litt vi! Chiao! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Så søte dere er Er nok ikke transport det står på, men det å tilbringe en natt med, uhm.. Dere som mamma ikke vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg