Gå til innhold

Dårlige utskrifter med ny HP multiprinter

Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

Har nettop kjøpt en HP Photosmart All-in-One som i mine øyne ikke leverer tilfredsstillende utskrifter. Når jeg printer ut foto blir utskriftene blasse, delvis kornete og med svært dårlige kontraster. Utskriftene blir dårlige selv med HP Premium Plus fotopapir og med utskriftskvalitet på "best". :thumbdown: (Se forøvrig vedlagte bildesammenligning)

Er det noen som har en formening om hva som kan være galt? Kan det være de medfølgende patronene som er dårlige?

post-33387-1273612742,2422_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke svare for akkurat denne siste modellen, men tidligere modeller multifunksjonsskrivere fra HP har i mine øyne aldri klart å levere gode utskrifter av foto. De er ikke engang middels i kvalitet.

De nyeste multifunk.skriverne fra Epson og Canon derimot leverer prima foto utskrifter, som f.eks EPSON Stylus Photo PX710W.

Den har vunnet alle de testene jeg har sett det siste året så jeg kjøpte en selv. Den leverer ekstremt bra foto utskrifter, bedre enn mange online fotobutikker gjør faktisk. Den er forøvrig spekket med masse funksjoner som WiFI, print on cd, den kan utstyres med duplex motor etc. Det er den beste multifunksjonsskriveren jeg har sett helt enkelt.

Canon Pixma serien er også veldig bra skrivere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234

Jeg har to andre HP printere i tilsvarende prisklasse som begge leverer over middels gode bildeutskrifter. Denne er ikke på langt så nær så god, så her er det ugler i mosen.

Ringte derfor HP kundeservice hvor jeg snakket med en hyggelig dame. Hun opprettet sak på dette og bestilte nytt skriverhode til meg som jeg i første omgang skal forsøke å bytte. Håper dette løser problemet..

Lenke til kommentar

Vi får satse på at det er det som er problemet. Jeg synes dog at HP leverer alt for dårlig foto kvalitet på sine multifunksjonsskrivere selv med fungerende hoder, men det er klart det kommer jo helt ann på hva slags krav man har. Og som nevnt før så har jeg ikke sett utskrifter fra denne maskinen så det kan godt hende de har blitt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...