Benbjo Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har et slikt Gamecom 777 headset som har fungert ypperlig til mitt forbruk frem til nå. Plutselig sluttet bassen i venstre "luffe" å virke. Har mistet det i bakken et par ganger, så det kan kanskje være utslagsgivende? Uansett, er dette noe jeg kan fikse eller er det fortapt? Sinnsykt irriterende å bruke det nå hvertfall. Helt forksjellig lyd på ørene. Har lest noe om at det kan være "dome driver" som er "deflated". Aner ikke hva dette betyr eller om det kan fikses. Har prøvd å skru opp headsetet, men får ikke tilgang til noe egentlig. Har ikke spesielt lyst til å bruke enda en 1000-lapp på headset. Mitt er ikke et år gammel en gang. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dette er typisk med en litt sliten 3.5mm kontakt. Om du er litt hendig med en loddebolt burde det ikke være allverden å skifte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Hmm, er vel ikke det nei. Dog kan jeg spørre om noen jeg vet er det kan gjøre det for meg. Er du sikker på at det ikke er noe galt med selve "luffen"? Du kan vel kanskje ikke det, men er det vanlig at bare bassen kutter ut på den ene siden og alt annet funker som det skal? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 det er såpass nytt at du kan sikkert levere det inn.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja det er en ganske typisk feil om 3.5mm kontakten begynner å svikte, men som weebl sier: garanti eller reklamasjon Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 det er såpass nytt at du kan sikkert levere det inn.. Jeg kunne gjort det, men vil helst ikke fordi: Headsetet er kjøpt fra pixmania. De er ikke akkurat kjente for sin fantastiske kundeservice. De holder også til i Frankrike. Det blir dermed dyrt å sende det dit. Dessuten kan de finne på å si at dette er min skyld, noe det sikkert også er og at jeg da må betale for rep. Så kommer returporto. Altså kan jeg nesten like gjerne bare kjøpe meg et nytt dersom mitt er fubar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå