bahladash Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg bestilte et skjermkort fra Pixmania, men ettersom skjermkortet er annerledes det som ble reklamert i bildet, og ikke vil passe til min vannblokk for vannkjøling, er jeg nødt til å bruke min angrerett og returnere varen. Dette har vist seg å ha blitt en større utfordring enn jeg tenkte det skulle bli. Sammen med pakken ble det ikke lagt ved et angrerettskjema, noe som jeg ellers ofte har sett når jeg har bestilt fra andre nettbutikker. I salgsbetingelsene til pixmania (http://www.pixmania.com/no/no/salgsbetingelser.html#cgv_8) står det at jeg trenger å sende pakken "sammen med fakturaen, proforma fakturaen samt et komplett og signert returskjema." Jeg kontaktet pixmania og har nå mottatt de nødvendige fakturaer(tror jeg), og en returkupong som jeg kan bruke for gratis frakt med UPS (til frankrike). Så det eneste jeg mangler nå ser ut til å være et returskjema. Jeg fant fram til disse skjemaene:http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/andre/skjema-2/blanketter-om-angrerett.html?id=437425 . Er det et av disse skjemaene jeg må bruke, og i så fall, hvilket? Setter veldig stor pris på et raskt svar, da jeg gjerne vil få sendt tilbake denne pakken så fort som mulig. Takk. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Antar at pixmania har et eget sjema som du må fylle ut!!? - med opplysningene som de selv mener at de trenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå