Lysnes Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Holder på å legge inn Linux RedHat 8.x ! Har GForce 4 (64mb DDR) skjermkort Har det noen betydning om jeg har drivere til den eller ikke, skal bruke pc`en til arbeidsstasjon S V A R F O R T : P ` ? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 du kan nok godt legge inn driverene, men om du trenger det er stort sett opp til deg. Skal maskinen brukes til å se film f.eks. så kan det være bedre å legge de inn. Forøvrig er det blitt veldig lett å installere nvidia drivere, stort sett bare å laste ned og kjøre. Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kommer til å bruke pc`en til film + irc Forklaring på nedlasting + instalering ? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 lysnes lysnes lysnes, nå må du skjerpe deg og ikke bare ragge rundt i båten din.. det blir for drøyt Jeg ville lagt inn skjermkort-driver hvis du kan få tak i det, hvis ikke er det nok ikke så viktig når du ikke skal bruke den til applikasjoner som kan kreve av skjermkortet... - Fredrik (evo) Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 HeHe =) Hey Fredrik ! Når ble du en liten linux dude som gadd å sitte her å lese ? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Lysnes: ta en titt hit, her står stort sett det du trenger: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux_di...y_ia32_1.0-4363 Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Se FAQ'en for installering... MarcelSB Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 lysnes, jeg er absolutt ikke en linux-dude men jeg klarer å tenke såpass at du trenger ordentlig skjermkortdriver for å kjøre applikasjoner som krever av skjermkortet... Dessuten henger jeg en del på hw-forumet, bra forum btw. På skolen og sånn når jeg kjeder meg, så blir det en del forumlesning! Takk for det hw.no Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har GForce 4 (64mb DDR) skjermkort Har det noen betydning om jeg har drivere til den eller ikke, skal bruke pc`en til arbeidsstasjon Nei, det har ikke noe betydning. Driverne som følger med XFree86 fungerer helt fint til alt utenom 3d-akselerering Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har GForce 4 (64mb DDR) skjermkort Har det noen betydning om jeg har drivere til den eller ikke, skal bruke pc`en til arbeidsstasjon Nei, det har ikke noe betydning. Driverne som følger med XFree86 fungerer helt fint til alt utenom 3d-akselerering Men installeringen av de nye nVidia-driverne er jo utrolig enkel, og fila er relativt liten (les: fint for de som ikke har bredbånd, som meg...), så han har jo ingenting å tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå