Gå til innhold

Medisin Utdanning i framtiden

Anbefalte innlegg

juliasierra:

Så vidt eg har fått med meg går du yrkesfagleg akkurat no. Og i forhold til yrkesfagleg kan nok teorien i Medisinfaget virke overvelmande.

Har sjølv søsken som går yrkesfagleg, og det ekstremt lite som skal til for å få ein 6er i faga der.

Har sjølv skrevet norsk- og engelsktekster til søskene mine (bjørnetjeneste i know), som tok meg 10 min å skrive. Og dei har fått topp karakterar for det.

Om ein har gått studiespesialisering og har gode studievaner skal det ikkje vere noko problem å studere i utlandet.

Men det er snakk om ca 3 timer lesing kvar dag utanom studie.

Men ser sjølvsagt at for personar med "mindre gode" engelsk kunnskapar, så kan det vere vanskeleg å studere på engelsk.

Du må og tenke lengre enn sjølve studiet når det gjelder drop prosent i utlandet.

Mange reiser heim pga heimlengsel, mange klarer ikkje å tilpasse seg det nye landet og den nye måten å lære ting på.

Mange som reiser ned er personar som kanskje så vidt har 4 i snitt, og ingen studievaner i heile tatt. Sjølvsagt ryker dei.

I norge er det høg grad av "mindre sosiale" mennesker som søker seg til legestudie. Dette vises og i at den norske legeforeninga ønsker å begynne med intervjue på inntak. For å sikre at dei i alle fall har minimalt med sosial kompetanse.

Snakket sjølv med fastlegen min, og faren til ein kompis (Overlege på sjukehus). Og begge var einige om at leger som var utdannet i utlandet alltid var interessante, då dei ofte hadde meir sosial kompetanse.

Men tilbake til poenget:

Når folka som søker seg inn i norge alt har ekstremt gode studievaner, og er vant med å ofre ting i livet for utdanning. Er det jo sjølvsagt at dei har lettare for å stå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ei venninne av meg skal studere medisin i utlandet, og hun går på kveldskurs som forbereder henne på undervisning på engelsk og medisinske ord og uttrykk, kan jo også se samtlige episoder av house, den serien er faktisk pensum i tyskland!

Lenke til kommentar

Angående en eventuell intervjuordning til medisin opptaket: er det ikke rimelig å tro at de fleste som søker medisin og har karaktergrunnlag er såpass ressurssterke at de lett kan lyve/si hva som er ønsket å høre på et slikt intervju.

Lenke til kommentar

Poenget med eit slikt intervjue er ikkje nødvendigvis kva svar personen gir. Det er ikkje alltid slik at det er eit svar som er riktig på intervjue.

Det dei vil sjå etter er jo om personen har den sosiale kompetansen som ein må kunne rekne med at ein lege skal inneha.

Og ein merker lett kven som har brukt for lite tid ute blandt folk. Men trur ikkje det er ein stor porsjon av studenter som kommer til å bli "huket up" pga av det. Dei fleste vil jo vere forholdsvis normale :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...