djain Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei Jeg er ganske nybegynner, og ønsker meg ett objektiv som er fra 18-ca200, slik at jeg slipper å bytte objektiv... Tar mest bilder av min aktive datter på 4 år. Det må være image stabilizer på det Jeg har Canon EOS 500 D Har prøvd å titte litt på nettet og funnet noen alternativer (tror jeg da... kan som sagt ikke veldig mye, derfor trenger jeg hjelp til valg av objektiv og om noen av de jeg har "funnet" er bra???) Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC LD Aspherical (IF) Macro for Canon (Supertelezoom) Tamron Sigma 18-200mm f3.5-6.3 DC OS for Canon (Normalzoom Telezoom Vidvinkelzoom) Sigma Hva er egentlig forskjellen på: Supertelezoom og de andre zoom typene? Er det evnt noen andre objektiver som er bedre? Helst ikke over 4.000,- PS. trenger litt raskt svar, da jeg skal på ferie snart og håper på å få bestilt på nettet før jeg reiser (har sjekket priser via prisguide.no) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 https://prisguiden.no/produkt/100216 Jeg tipper Canon sin er bedre enn Sigma sin. Men jeg har ingen erfaring fra noen av de. Men andre her har sikkert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå