Gå til innhold

Program for nestlasting av bilder?

Anbefalte innlegg

Hei! Finnes det et program som kan laste ned bilder fra nettet? Jeg tenker da på et program som kan ta seg av å laste ned og lagre flere bilder fra samme webside - laste ned hele gallerier. Praktisk å ha om en kommer over f.eks. en side med mange ulike desktop bilder, bakgrunner o.l. Slitsomt å klikke hvert bilde og så "lagre som"...

Freeware? Eller shareware, betalingsprogram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker programmet "Get Right" til å laste ned bilder, filmer osv... Jeg er godt fornøyd med det.

Man finner det på download.com, men det er no betalings greier. (men vi vet jo alle hvordan man "ordner" slikt)

Snakker vi om streamet video her eller?

Lenke til kommentar
Last ned Flashget:

http://www.amazesoft.com/download.htm

Med dette programmet kan du trykke på høyre-mus på et bilde og velge "download all". Da kommer en liste over bilder som kan lastes ned fra den siden. Kjekt  :D  

er dessverre"reklame"-ware

Sweet :yes:

Vet du om den støtter Opera?

vet ikke. la inn opera en gang - sletta det veeeeeldig fort

tror det muligens var noen patcher til netscape ellerno. kanskje opera også. les på hjemmesiden

Lenke til kommentar

For å lagre alle bildene på ei webside med Explorer - velg FIL - LAGRE SOM. Du får med alle småfiler samtidig, men det er jo greit å sortere vekk på extensions. Funker greit på en og en side, men skal du ha mange sider (nivåer) på en gang må det nok spesialsoftware til.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...