Gå til innhold

Første tur til gymmen

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra min første tur på treningssenter. Det var enormt vellykket. Jeg prøvde ut Stronglifts 5x5 som jeg bestemte meg for et par uker siden. Jeg tror neppe at motivasjon vil være et problem for meg, for jeg gleder meg som et lite barn til Torsdag, da jeg kan øke vekten. Men noe som irreterte meg, som kanskje kun er i begynnelsen er; Etter jeg var ferdig med Stronglifts 5x5 programmet så hadde jeg mye energi igjen og jeg var veldig keen på å trene mer, er det noen ting man kan gjøre ekstra eller er det bare best å dra hjem? Prøvde meg på en joggetur, men beina mine kollapsa nesten etter 500m

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann :D

Jeg har selv prøvd Stronglift 5x5 og likte mulighetene med det, og som du gledet jeg meg også til neste trening selv om jeg følte jeg hadde masse energi etter treningen de første ukene. Men en av grunnen til at du starter på bunnen er jo også for at du skal føle at du mestrer det og at ikke mister motivasjonen som mange gjør når de drar på treningssenter de første gangene, blodtrener og mister piffen for de er helt kake på slutten og slutter å følge programmet/trene i det hele tatt.

Bare la tiden funke så går nok det veldig bra :w00t: Ha det gøy!

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra min første tur på treningssenter. Det var enormt vellykket. Jeg prøvde ut Stronglifts 5x5 som jeg bestemte meg for et par uker siden. Jeg tror neppe at motivasjon vil være et problem for meg, for jeg gleder meg som et lite barn til Torsdag, da jeg kan øke vekten. Men noe som irreterte meg, som kanskje kun er i begynnelsen er; Etter jeg var ferdig med Stronglifts 5x5 programmet så hadde jeg mye energi igjen og jeg var veldig keen på å trene mer, er det noen ting man kan gjøre ekstra eller er det bare best å dra hjem? Prøvde meg på en joggetur, men beina mine kollapsa nesten etter 500m

Når vektene blir tyngre så vil du nok ha mindre energi etter økta :)

Lenke til kommentar
Men en av grunnen til at du starter på bunnen er jo også for at du skal føle at du mestrer det og at ikke mister motivasjonen som mange gjør når de drar på treningssenter de første gangene, blodtrener og mister piffen for de er helt kake på slutten og slutter å følge programmet/trene i det hele tatt.

Personlig, så mister jeg motivasjoen totalt når jeg går ut fra senteret og ikke føler meg som om jeg har vært i krigen. Tenker at hele treningsøkten har vært bortkastet om jeg ikke føler meg som et slakt etterpå:)

Lenke til kommentar
Men en av grunnen til at du starter på bunnen er jo også for at du skal føle at du mestrer det og at ikke mister motivasjonen som mange gjør når de drar på treningssenter de første gangene, blodtrener og mister piffen for de er helt kake på slutten og slutter å følge programmet/trene i det hele tatt.

Personlig, så mister jeg motivasjoen totalt når jeg går ut fra senteret og ikke føler meg som om jeg har vært i krigen. Tenker at hele treningsøkten har vært bortkastet om jeg ikke føler meg som et slakt etterpå:)

:)

Vel, som min mor sier, "smaken er som baken, den er delt". Jeg er overbevist om at ikke alle er enige med meg og det skjønner jeg godt :) Så kjedelig verden hadde blitt da :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...