Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et spm til dere jenter

Gjest Nysgjerrig type

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig type

Hei. jeg er en gutt på 19år.

og hver gang jeg og dama har sex så har hun truseinnlegg i trusa. er det vanlig å alltid gå med det?

mvh

nysgjerrig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men selv har jeg perioder brukt det hver dag, og i andre perioder ikke i det hele tatt.

Uansett er mengden utflod ulik for hver enkelt, og den varierer også gjennom måneden (menssyklusen) og gjennom livet. Mange føler seg nok sikrere med truseinnlegg, i tillegg til at det er lettere ¨å føle seg ren ettersom man kan unngå fuktig truse utenå måtte bytte hele trusa hele tiden.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men selv har jeg perioder brukt det hver dag, og i andre perioder ikke i det hele tatt.

Uansett er mengden utflod ulik for hver enkelt, og den varierer også gjennom måneden (menssyklusen) og gjennom livet. Mange føler seg nok sikrere med truseinnlegg, i tillegg til at det er lettere ¨å føle seg ren ettersom man kan unngå fuktig truse utenå måtte bytte hele trusa hele tiden.

Signerer!

Lenke til kommentar

Jeg bruker det for det meste hele tiden, fordi jeg føler meg renere da... Så, enig med det første svaret. Ellers kan du jo spørre henne ;)

Lenke til kommentar

Enig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest penny

Samme her, jeg bruker det stort sett hver dag. Renere.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig opp til hver enkelt, men det er hvertfall ikke noe gale med underlivet hennes, at det er derfor hun bruker det. Trusinnlegg er helt normalt det, men det er jo opp til enhver hva man liker og bruke og om man i det hele tatt trenger det, det er nok pga hun har utflod da og noen jenter får mer enn andre, det er hvertfall ikke noe gale med det, og det er bedre at hun bruker det enn at det havner i trusa, vil nå jeg mene ;)

edit* skrivefeil

Endret av chevelle16
Lenke til kommentar

Truseinnlegg er vel egentlig for tiden rett før og rett etter mensen fordi mengden utflod vanligvis øker litt da. Å bruke truseinnlegg hver dag er ikke noe særlig bra. Underlivet får ikke puste i det hele tatt. Man kan prøve å finne ut av grunnen til at man har mye utflod, om man er skapt slik, eller om det er bakteriefloraen i sjeden. Er det bakteriefloraen kan man fikse det med en kur på... 10 dager mener jeg det var.

Om synet av truseinnlegget plager deg kan du helt sikkert be henne gå på toalettet og fjerne det før dere setter i gang. Eksen min var livredd slike ting, han tok så vidt i en uåpnet pakke med bind, så var klart at han aldri ville takle å se det :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...