Sandviiik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hei jeg skal bygge pc nå snart og lurte på hvordan jeg får best lyd ut av roccat kave headsettet som bruker lydkort(4 mini jacks og usb). Skal ha asus rampage 3 extreme så lurte om det er noe vits i å invistere i lydkort eller ikke? Takker for svar Lenke til kommentar
jonol Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Bruker selv det integrerte lydkortet i Asus M4A79T Deluxe(7.1). Er ikke noe galt med lyden jeg får ut hvertfall, men det har vel med smak og gjøre(selv synes jeg ikke det er verdt og kjøpe ekstra lydkort). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Har selv lydkort, og bruker kortet som medføler rampage 2 extreme. Er vel noe av det samme som følger med rampage 3 extreme også? Tenker på og gå til innkjøp av enten X-Fi extreme gamer eller titanium. Tror et av de går mest for pengene, men er usikker på forskjellene, da det bare er 10kr forskjell, eller om det finnes bedre kort til rundt den prisen. Vil ikke kapre tråden eller noe, men om noen hadde kunne fortalt meg (og kanskje ts) forskjellene på disse kortene, og om det finnes andre kort som er mer egnet til musikk, gaming og film der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå