RasmusKRiis Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 hva er feil, eventuelt riktig? Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 For det første; Utrolig pent bilde. Jeg ser ikke noe feil med blå-fargen på øynene. Noe du eventuelt kunne ha gjort er å lage sjatteringer fra mørk blå til noe lysere, ellers er det ikke noe å utsette på det. Nydelig! Fortsett slik. -Sofie Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Var ikke helt komfortabel med softingen og kontrasten/farge. Har du fulgt en guide eller mekket på egenhånd? Huden mixer mellom helt porselen og andre steder nesten som blur. Portrettet ellers var ok. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette er et visuelt pent bilde, men dessverre syns jeg dette bildet får et litt plastaktig preg, en kombinasjon av den overeksponerte ansiktet og eventuell softing. Jeg tror jeg ville vurdert å eksponere ansiketet minst et halvt steg mørkere, og behold et litt mer realistisk uttrykk på huden. Ellers er komposisjonen finfin, øynene popper ut som de skal. Pent bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå