Gå til innhold

hjelp med kjøp av gaming pc!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg ny gaming pc som kan dra alle spill som er ute på markedet nå på fullt. Feks: COD MW 1 og 2, GTA IV osv.

Og den skal ikke minst kunne dra Test Drive Unlimited 2 på fullt når det kommer ut. (som jeg gleder meg veldig til ! :D)

Må være med sjerm og tastatur. Vil ha AMD/ATI oppsett.

Vil ha vannkjøling.

tror jeg vil ha cooler master storm sniper kabinett.

Kunne noen lagt ut et oppsett som tar alle spill på fullt, men allikevel ikke koster alt for mye så hadde det vert supert!

Vil helst ikke betale mer en 15000kr vist det går greit.

(kan strekke meg litt vist nødvendig)

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Tror jeg skal kjøpe Cool It ECO sin vannkjøling.

Hadde vert fint vist du kunne laget et oppsett med alt jeg trenger, inkludert skjerm, tastatur og Cool It ECO!!

Og en ting til: Hvilken nettbutikk var det du laget oppsett fra på bildet du gav meg?

Takk På Forhånd !

Endret av paali10
Lenke til kommentar

Ok, tusen takk!!

Men hadde det vert mulig og fått en 24'' sjerm i steden for 22''?

Eller er 22'' stort nok?

Og en ting: Er Dustinhome billigere en Netshop?

Grunnen til at jeg valgte den skjermen er at den har mye bedre bildekvalitet enn andre skjermer til samme pris. Men det går selvfølgelig ann å få en 24'' men man må da gå opp 7-800 i pris eller nøye seg med en skjerm med dårligere bilde. Dustinhome er vel litt billigere, de har også en ganske bra kundeservice.

Endret av Theiz
Lenke til kommentar

okey, Men hvilket kabinett vil du anbefale til vannkjøling?

Hvorfor ikke storm sniper?

Når jeg sa det så trodde jeg at du skulle ha en ''ordentlig'' vannkjøling, det hadde sikkert gått helt fint det også men mener at haf932 er bedre på dette. men om du vil ha coolit så har det ingenting å si så du kan trygt kjøpe storm sniper

Lenke til kommentar

Kann ikke så mye om vannkjøling, men er ikke Cool It Eco ordentlig vannkjøling?

Er vel en mer lettvint og billig variant til mannen i gata. hvis du er ute etter best mulig kjøling så får du like bra resultater med vifte kjølerne til samme pris og man slipper diverse risikoer med lekkasje

Hvis du vil ha en ordentlig vannkjøling som skal yte bedre en luftkjølere så må du nok opp på en 2-3000kr

Endret av Theiz
Lenke til kommentar

"Ordentlig" vannkjøling er slike systemer hvor man kjøper en radiator, en pumpe, et reservoar og en vannblokk, Osv, og monterer dette sammen. Cool It Eco er et helt lukket system som du monterer akkurat som en luftkjøler. Jeg mener man ikke helt får samme feelingen av en slik kjøler sett i forhold til "ekte" vannkjøling ;)

"Ekte" vannkjøling: http://www.itavisen.no/pimpmypc/4542/ (selvreklamering xD)

"Fake" vannkjøling: http://www.brightsideofnews.com/Data/2010_3_31/CoolIT-Hard-Launches-ECO-ALC-Watercooling-System/CoolIT_ECO_675.jpg

Blir selvsagt helt feil å kalle det ekte og fake vannkjøling, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...