Gå til innhold

Hair extension ClickOn-ClickOff


Anbefalte innlegg

Har vurdert å bestille ClickOn-ClickOff hair extension, men jeg er litt redd for at det ikke skal bli bra, blir kjipt siden det er ganske dyrt.

 

Jeg har hørt ganske masse bra om sarashair.com og rapunzelofsweden.no, så jeg lurte på om noen her inne har erfaring med extension fra noen av disse nettsidene ?

 

Jeg har hår ca. litt lengre enn skuldrene, men jeg ønsker litt lengre og tykkere

Men håret mitt er ganske rett avklippet, ser det ikke da veldig domt ut med extension?..

 

En annen ting er fargen. Jeg aner virklig ikke hvilken farge jeg skal bestille, for jeg vet ikke akkurat hvordan brunfarge jeg har på håret mitt.

 

Også lurer jeg på om en pakke er nok, eller om det kanskje er lurest å bestille to?

 

Hadde satt veldig stor pris på svar, for hår er virkelig ikke min sterke side :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har overhodet ingen erfaring med bruk av extensions, men jeg er rimelig sikker på at det vil være vanskelig å få det til å se naturlig ut når håret ditt er klippet på den måten. Nå er jeg ganske god på å spotte løshår samme hvor mye jobb jenta har lagt i det, men jeg tror nok at det beste er å ha litt oppklippet hår der du skal feste det.

 

Alt det andre aner jeg ingenting om :b

Lenke til kommentar

Velg et merke som har ekte hår. Det er dyrt, men samtidig blir jo det mye mer naturlig. Treff på fargen. Beste er å gå til en frisør som selger disse. Storsett så tar de mer da, enn de ville ha gjort på nettet. Men om du bommer på fargen så kan du ikke bruke dem uansett. Jeg ville ha kjøpt flere, det gir et bedre resultat.

 

Mitt inntrykk er i hvertfall at om du skal gjøre det bra, og gå med håret ned, så må du ut med noen tusen. Skal du sette opp håret og trenger bare litt volum for en kveld så kan du sikkert slippe unna med noe rimeligere.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har vært fast tillhenger av Sara`s hair i over et år nå. Det er kjent for å være det ClickOn-ClickOff hair extensionset med best kvalitet på håret. Du får mest for pengene ved å velge det, det lover jeg.

Har du tynt hår er en pakke nok. Har du litt tykkere velger du to pakker.

Selv bruker jeg 2 og en halv pakke i håret hver dag. (Fyller ut med noe av det gamle når jeg kjøper nytt, siden jeg har for tykt hår til å kun bruke en pakke) Det ser mest naturlig ut :)

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...