Gå til innhold

Day of the Tentacle er genialt..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEEEEIIIII! Er det mulig! Jeg griner av glede. Game gode gode gode gode dott. Jeg kjørte ScummVM og børstet støv av min gamle dott cd. Den virker!!!!!!!!!!!! TAKK! TAKK! TAKK! HeRbie!

Jeg hadde ikke trodd det var mulig, hadde ikke sjekket engang. Men lyden og alt virker og nok en gang skal jeg spille DOTT uten å måtte sette opp et gammelt vrak. Å, dette skal bli gøy!

TAKK!

Lenke til kommentar

Takk psilocybe du.. :wink:

uansett, det var bare å bruke .exe fila fra cd-rom versjonen av DOTT og slenge over lyder og sånt selv så var det i boks når man brukte vdmsound.

litt buggy da, under "cutscenes" stoppa det bare opp så måtte man lagre og loade igjen for å "jumpstarte" spillet på en måte.

LOL elsker thomas jefferson i DOTT, så sinnsykt råbra! lo bare han åpna munnen..

hvordan lagrer man med det scummvm programmet? F knappene virker jo ikke som de skal i spillet..

edit: fant det ut.. sam&max her kommer jeg!

Lenke til kommentar

Ikke så lenge siden jeg runda DOTT selv, og må innrømme at det er genialt! Savner virkelig nyere spill med samme humor og følese som disse gode gamle lucas arts-spillene. Grafikk-manien har tydeligvis satt en stopper for den type spill. Håper noen utviklere snart tar vett til seg og velger å gå mot strømmen.

Lenke til kommentar

Ahh, scummvm var jo genialt! Vanligvis har jeg kjørt de gamle gode spillene på den gamle maskinen, men ikke en gang der går de så bra som de gjør i XP nå! Har lett lenge etter et slikt program! Har nå lagt inn og Kjørt DOTT, Sam&Max, The Dig, Beneath a steel sky og første Monkey Island....genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...