BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jess måtte bare si det. Runda det nettopp på første gang på 6-7 år eller når det var! minner! Litt buggy var det i XP, men det funka da med lyd/MIDI og det hele Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Korrekt, det er genialt! Er vel et halvt år siden eller noe at jeg rundet DOTT og Sam & Max. Da hadde jeg dualboot med W98, så det gikk fint. Det har jeg dessverre ikke lengre, så jeg får ikke spilt Full Throttle Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Det var faktisk veldig enkelt å fikse det til WinXP... Hvis man hadde de riktige filene vel å merke.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva slags filer? Ja, hva slags filer? Har det liggende her, men får ikke kjørt det! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 scummvm.. kjører de aller fleste lucasarts-spill under winxp. brukte forøvrig en port til pocketpc og kjørte dott på pda'en min før. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 enig! DOTT er ett sinnsykt genialt spill! sam & max også. Indiana Jones and the fate of Atlantis er også ganske underholdene til tider. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 NEEEEIIIII! Er det mulig! Jeg griner av glede. Game gode gode gode gode dott. Jeg kjørte ScummVM og børstet støv av min gamle dott cd. Den virker!!!!!!!!!!!! TAKK! TAKK! TAKK! HeRbie! Jeg hadde ikke trodd det var mulig, hadde ikke sjekket engang. Men lyden og alt virker og nok en gang skal jeg spille DOTT uten å måtte sette opp et gammelt vrak. Å, dette skal bli gøy! TAKK! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Takk psilocybe du.. :wink: uansett, det var bare å bruke .exe fila fra cd-rom versjonen av DOTT og slenge over lyder og sånt selv så var det i boks når man brukte vdmsound. litt buggy da, under "cutscenes" stoppa det bare opp så måtte man lagre og loade igjen for å "jumpstarte" spillet på en måte. LOL elsker thomas jefferson i DOTT, så sinnsykt råbra! lo bare han åpna munnen.. hvordan lagrer man med det scummvm programmet? F knappene virker jo ikke som de skal i spillet.. edit: fant det ut.. sam&max her kommer jeg! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ikke så lenge siden jeg runda DOTT selv, og må innrømme at det er genialt! Savner virkelig nyere spill med samme humor og følese som disse gode gamle lucas arts-spillene. Grafikk-manien har tydeligvis satt en stopper for den type spill. Håper noen utviklere snart tar vett til seg og velger å gå mot strømmen. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Ok. Nå testa jeg DOTT med antialising. SYKT! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 haha sjekk forskjellen da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 takk, takk, takk, takk, takk, takk! scummVM er genialt!!! nå, hvor er den gamle DOTT CD'en min??...hmm Lenke til kommentar
runeb Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 DOTT er definitivt tidenes beste i sin sjanger. Den der antialiasingen, er det ScummVM som har den funksjonen? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Spesielt grafikkfilter i Scummvm ja.. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Mmm.. husker når jeg var i militæret, og spilte dott og MI-spillene på pocketpc vha scummvm.. Lå på toget om nettene og spilte og spilte.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ahh, scummvm var jo genialt! Vanligvis har jeg kjørt de gamle gode spillene på den gamle maskinen, men ikke en gang der går de så bra som de gjør i XP nå! Har lett lenge etter et slikt program! Har nå lagt inn og Kjørt DOTT, Sam&Max, The Dig, Beneath a steel sky og første Monkey Island....genialt! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg tenkte jeg skulle ronde DOTT, men så funke ikke stemme, pga irq slottene gikk bare opp til 7, og lydkortet mitt ligger på 11... Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 IRQ bruker du vel bare til sound, og du kan jo spille det uten....... selv om det ikke er like fett da. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du bruker VDMSound kan du kjøre DOTT med lyd i Win2k (regner med det funker i XP også) helt uten slike problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå