salamishit Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 hei Er det best å trene benk med manualer på begge hendene?, eller helt vanlig benk med stang? har hørt at du får mer støtte muskler osv når man tar benk med manualer. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Stemmer nok ganske bra at manualer involverer flere muskler enn vanlig benk ja.. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Definer best. Er du ute etter større brystmuskulatur, så mener jeg hantler er best. Vil du presse mest mulig vekt så sier det seg selv at stang er veien å gå Lenke til kommentar
Foror Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 awkward.. lurer på om det er litt forskjellig fra person til person, jeg tror faktisk jeg klarer å trene med mer kilo totalt med hantler enn med benk, nå er jeg ekstremt dårlig i benk og da Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil påstå at dips er bedre enn begge, men det er vel en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 awkward.. lurer på om det er litt forskjellig fra person til person, jeg tror faktisk jeg klarer å trene med mer kilo totalt med hantler enn med benk, nå er jeg ekstremt dårlig i benk og da Vel jeg presser mer i smalbenk enn jeg gjør i normalbenk. Jeg presset også 50kg's frihantler x 8 når jeg kun klarte 90kg x 8 i benken. Det er helt normalt, å går stort sett kun på teknikk og hva du har trent på. Dips foran benkpress som ren brystøvelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå