jack11728 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei! Hvorfor kan jeg ikke spille av en film i fullscreen mode imens jeg spiller i fullscreen mode? Kan forsatt høre lyden men ser ikke bildet, eller blackscreen. dual monitor. Har i7 920 8gb ram radeon HD 5750 1GB gfx Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Feilpostet og feil emnetittel. Se retningslinjene. MVH Forumveileder Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Avspilleren og spill deler noen funksjoner mener jeg, så det blir litt problematisk. MEN! Media Player Classic kjører pent og pyntelig både 3D og filmavspilling samtidig. Etter en stund kan denne også gå svart i enkelte tilfeller og da må du ty til VLC player, da denne gir seg blanke F, men bruker CPU kraft dog. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei! Hvorfor kan jeg ikke spille av en film i fullscreen mode imens jeg spiller i fullscreen mode? Kan forsatt høre lyden men ser ikke bildet, eller blackscreen. dual monitor. Har i7 920 8gb ram radeon HD 5750 1GB gfx Om du kjører 2 eller flere skjermer bør du laste ned "UltraMon". Da kan du både se film på 2 skjermer samtidig, eller spille på 2 forskjellige skjermer samtidig uten at du mister bildet på noen av skjermene. Du kan også ha 2 forskjellige skrivebordsbakgrunner + andre småting som er verdt nedlastingen+installeringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå