tho_kva2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 4x4 Fikk denne linken tidligere her inne og lurer på en ting. Det jeg lurer p er om det er slik at man skal løpe i 4min, rolig i 4min, løpe i 4min osv.. Eller løpe 4min, rolig 3min, osv.. ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Trenger ikke lenger pause enn 3min, men husk at pausen skal være aktiv. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Trenger ikke lenger pause enn 3min, men husk at pausen skal være aktiv. kk, pausen skal vel være i snakketempo? 60-70% ? Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Der jeg tjenestegjør i Forsvaret utfører vi 4x4 på følgende måte: 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. Man løper altså alt man har i fire minutter, med to minutters pause mellom hver gang. Dette gjøres fire ganger. Med forbehold om at man varmer godt opp på forhånd. :] Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Der jeg tjenestegjør i Forsvaret utfører vi 4x4 på følgende måte: 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. 1. Løpe alt du har i fire minutter. 2. Gå i ett minutt, for så å jogge i ett minutt. Godt å vite, siden jeg trener meg opp til å begynne i forsvaret Takk Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 4x4 skal vere slik: 4x4min med springing, med 3 minutters pauser innimellom. På kvert intervall skal du greie å springe 1 min til. Etter du er ferdig skal du føle at du kunne greidd akkurat 1 intervall til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå