pgdx Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Windows | Blåskjerm Blåskjermen min er svart! Skjønner dere? Den var blå i går... Men nå, etter 10-15 blåskjermer er den blitt svart. Skriften er litt mørk grå, men veldig hard å lese. Skjermen virker ellers bra. Hva sier dere? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Høres ut som du har fått en infeksjon eller noe, det skal dessuten ikke være så lett å få blåskjerm.. eller sortskjerm i ditt tilfelle. Jeg har brukt NT systemer i snart 5 år nå, jeg tviler på at jeg har hatt mer enn 10 stykk, de fleste har vært provoserte med hjelp av beta drivere/software og slikt. Jeg antar sef at du bruker windows w2k/XP, bruker du win9x, så er det en annen sak. Jeg ville nok kjørt en full virus sjekk, for blåskjermen skal ikke være sort. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Det er ikke virus, og jeg maner nok opp til en del av de blåskjermene, ja... Men det skjedde liksom sånn plutselig... tror jeg er oppe i 30 blåskjermer snart... :-) Nærmer seg softing... Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 skikkelig kjipt problem må jeg si.. jeg har heldigvis blåskjermen min fortsatt !! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 skikkelig kjipt problem må jeg si.. jeg har heldigvis blåskjermen min fortsatt !! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvis du har win3.x/95/98/ME kan du endre fargene slik: In the [386Enh] section of your SYSTEM.INI file add these two lines: MessageTextColor=C MessageBackColor=0 In this case "C" is the hexadecimal number for bright red, and "0" is black. Here is a complete list of colors: 0 - Black 1 - Blue 2 - Green 3 - Cyan 4 - Red 5 - Magenta 6 - Yellow/Brown 7 - White 8 - Gray 9 - Bright blue A - Bright green B - Bright cyan C - Bright red D - Bright magenta E - Bright yellow F - Bright white Note that bright colors display as dark colors in text backgrounds. For example, if you select "bright green" as the background color, the text in the message title will appear bright green but the main background will appear as regular green. Likewise, if you selected "bright white" for the text color, the title background will appear as regular white. Vet ikke om dette funker på 2K/XP, men det skader sikkert ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå