minos66 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Her trengs det noen som har lest mye conan Da eg var liten kjøpte jeg min første conan-tegneserie (snakker om conan fra cimmeria), en fargespeial. Har kjøpt flere etter det, men denne første utgaven som eg hadde er forsvunnet og hadde likt å hatt den tilbake. Jeg trenger bare navnet. Utgitt ca 2000-2005. Kansje før. Handlet om et rødt og stort sverd som var forbannet, og at hvem som helst som plukket det opp fikk hvitt hår og ble ond. Mener conan selv plukket det opp (og ble verre enn han egentlig var fra før av) og drepte de fleste han kom over. Endret 12. mai 2010 av minos66 Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 ikke stress folkens, fant det ut;) nummer 1 i 2002 Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det var en morro stripe, men det bladet tålte irriterende lite, mitt ligger i smådeler og jeg mangler ca annenhver side. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Håper ikke det gjør noe at jeg stiller et spørsmål angående en Conan karakter fra et eldre blad? Kjøpte et blad, fra omkring 1999-2000, der Conan støtte på en svær jævel, som hadde kjeften full av svære ulve tenner. Han hadde en lang kappe, som skjulte ansiktet en god stund ut i historien. Det var en av de få gangene jeg husker at Conan får juling så det holdt. Er ikke helt sikker, men tror Conan sa noe som: "Aldri før har jeg fryktet noen skapning eller mann, før dette øyeblikket", før han klarte å overvinne sin motstander ved hjelp av flaks, og et langt spyd. Var lenge sikker på at ulve skapningen, het noe som Grimm, eller Griff, og var med i flere blader. Men kan ikke huske å sett ham i noen flere blader. Hadde vært morro å sett om noen her, vet hvilken karakter det er snakk om. Endret 19. mai 2010 av FrankZito Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kan det være Imhotep du tenker på? Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er nok Grimm du mener. Han er/var også cimmerianer. Og en syk syk mann Han har ett stort sinnsykt glis fyllt med filte tenner. Han dukker opp i flere striper. Men husker ikke navnet på den siste historien med han.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå