nitrix Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei. Er 18 år gutt og lurte på om det var noen gode ideer til musikk, når man løper ute? Hørt at det hjelper. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Deadmau5 - Strobe fra 6:30. Den droppen som kommer der, er fryktelig fin å løpe til! . Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ah, ja. Strobe er jeg fryktelig glad i. Den varer i 10 min, og bygger seg opp litt og litt, så kan være en idé å spole litt ut ja. Dog kommer ikke "droppet" som Krom-stag snakker om før 06:54, men kan så klart være jeg har misforstått eller at vi har to ulike versjoner av sangen. Ellers oppdaget jeg en hel ny (og i mitt hode energibesparende) måte å løpe på da "Devour" av Disturbed plutselig en dag kom på ørene. Synes den er fin å løpe til. Er som å ha djevelen i en slede bak deg som pisker deg fremover, mørk og jævlig. Anbefales. Ellers vil jeg vel egentlig anbefale Disturbed generelt, og også Paramore har jeg oppdaget er fint å løpe til. Sistnevnte blir da mer av typen "Ah, for en fin dag å jogge". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå