Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei Jeg har nå bestemt at det er på tide med en liten oppgradering til pcen siden komfen er overstått, men er ikke helt sikker på hva jeg skal ha. Jeg har satt opp en liste som jeg sannsyneligvis kommer til og kjøpe. Her er hva jeg har nå: Kabinett: Coolermaster Storm Scout Hovedkort: Msi AM3 C45 1 x Pci x16 2.0 Ram : Corsair XMS3 1333 4 GB kit Hdd: 2 x 500 Gb Western Digital Skjermkort: XFX 5750 1 GB Prosessor: Amd Athlon 635 3,0 ghz Am3 PSU: Silver power 500 watter Her er de tingene jeg kommer til og oppgradere: Hovedkort:mATX Msi 890gxm-G65 2 x Pci x16 2.0 Ram: Her kjøper jeg ett sett til med samme rammen. Kabinett:Aplus - Blockbuster Cs mATX Skjermkort: her kjøper jeg å ett til slik at det kan stå i crossfire. det eneste jeg lurer på er om PSU en klarer og dra begge kortene? Har skjekket kalkulatoren men stoler ikke fullt på den og fungerer 2 x et ram sett sammen? Takker på forhånd. spør hvis der er noe trenger svar snart Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Det bør holde, men jeg ville ha kjøpt ny PSU om jeg hadde vært deg. PSU har en tendens til å streike fort når den kjører fult ut, har selv hatt en opplevelse med dette da jeg kjørte PSU fult ut i et par måneder. Kjøp heller en kraftigere PSU, slik at den slipper å kjøre på fult hele tiden. Jeg er veldig fornøyd med min Corsair TX750W, jeg anbefaler denne. Prislapp på den er drøye tusenlappen Endret 11. mai 2010 av Cleafox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå