tho_kva2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 På pulsklokka trenger jeg å plotte inn noe info om meg selv, et par ting jeg ikke helt vet vhordan jeg skal finne ut.. Hvordan finner jeg ut disse tingene: - HR max - HR sit - VO2 max Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 På pulsklokka trenger jeg å plotte inn noe info om meg selv, et par ting jeg ikke helt vet vhordan jeg skal finne ut.. Hvordan finner jeg ut disse tingene: - HR max - HR sit - VO2 max HR max - Kjør til utmattelse og sjekk puls HR sit - Sitt en liten stund avslappet, se på tv ellernoe og sjekk pulsen VO2 max - mulig klokka kan estimere den, polarklokkene gjør det i alle fall. For å finne den eksakt må du måle den, løpe til "utmattelse" på 3dmølle der de måler inn og utpust, for å sjekke mengden okysgen du tar opp. Coopertesten er også en mulighet for å estimere ca. vo2max Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 ok, takk for svar. Blir å ta cooper testen da siden jeg har den på skolen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå