D02 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 hei! har noen spørsmål. 1) jeg skal lage en figur som skal gå bortover. da må jeg flytte på føttene, men det å tegne dem pånytt fr vært bilde blir veldig mye å gjøre. finnes det et program hvor man kan lage en tegning. ta "bilde" flytte på benet g ta et nyt bilde? 2) så trenger jeg også et programm sm kan ta opp film fra skjermen uten at det blir dårlig kvalitet og ikke merke i gjørnet med navnet. programmen trenger ikke være gratis, men er et +. takker for hjelpen og håper dere forstår og at jeg har postet på riktig sted : ) Lenke til kommentar
D02 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Paint.net og Fraps. tak for raskt svar, men har du en tutorial for å lage animasjon i paint.net? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Åh! Du mener animasjons-tegning! Jeg vet ikke om noen andre enn Adobe Flash der. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 har flash, men finner ikke bone knappen. nen som vet hvr jeg finner den? er ikke der de viser på youtube filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå