Elefantmesteren Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 hei, når jeg vekte min htc desire fra standby etter skolen i dag, var minnekortet tomt. det funket fint på skolen, og eneste jeg har gjort i mellom var å scanne en barkode med barcode scanner. (men appen var paid så fikk ikke lastet ned). når jeg litt senere skulle høre på musikk, ville den ikke spille av. sjekket bildene jeg hadde på tlf, men de funket heller ikke. har også en notis i oppgavebaren på toppen av tlf som sier "Tomt minnekort". har prøvd å ta kortet ut og inn igjen, og prøvd med pc, men det er helt tomt. det jeg hadde på minnekortet var ikke så veldig viktig, men uansett: hvordan får jeg fikset det? (hvis det kan fikses) uansett, en god ting kom det vel ut av det: nå skal jeg begynne å sikkerhetskopiere minnekortet også. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har hatt samme problemet selv, måtte bytte minnekortet. Det tok kvelden hos meg. Virker som ymse kvalitet de minnekortene.... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 fikk heldigvis et nytt et av komplett med en gang når jeg mailet dem om problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå