MST Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei. Jeg er temmelig elendig i tysk og skal skrive en kort stil om framtiden min ( utdanning og hva slags jobb jeg kan tenke meg ) og kunne trengt litt hjelp. Har kommet ett stykke selv, men er ganske så sikker på at den inneholder en rekke feil, så fint om noen kunne rettet den og hjulpet meg med fortsettelsen av teksten Teksten: Hallo! Ich heiße Henning. Ich bin Fufzehn Jahre alt. Ich hat viel schule bechusen und ich möchte Oslo Handelsgymnasium besuchen. Die Schule liegt bei die Nationalteateret Station und die Handelsgymnasium ist eine große Schule.Ich mochte allgemein studieren, weil ich will auch Ökonomie studieren nach die Gymnasium. Meine Mütter und mein fater sind auch ein Ökonomiejob gehaben. Mein fater arbeitet in ROMEindom und mein Mütter arbeitet in DNB Nor. Nach dem Gymnasium möchte ich auf BI studieren. Vil gjerne skrive at jeg må studere 5 år på BI og at jeg skal studere siviløkonomi. Kunne også vært fint om noen kunne skrevet noe jeg kunne skrive hvis jeg vil ha jobb som aksjemegler etterhvert. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vi har hvertfall lært at "Mein name ist Hennig" er mye høffligere/bedre enn "Ich heisse Henning". Ser også noen andre småfeil, men ville anbefalt deg å ta en titt innom Oversettelses-tråden Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ja, okei Viste ikke at det fantes i en slik tråd, beklager Men, fint om noen kunne hjulpet meg litt med det siste jeg skrev der da EDIT: hvor er den tråden? -FANT DEN Endret 11. mai 2010 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå