antilope118 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hei jeg har en Pioneer KRL-32V som fungerer så og si perfekt! Eneste lille problemet mitt er at detaljer i bildet kan henge litt igjen. Eks1. jeg ser en film og ansiktet til Samuel Jackson er i bildet rett før en veldig mørk seene. Da hanger ansiktet til SJ igjen i det mørke på neste seene som en siluett. Siluetten fosvinner med en gang det kommer et nytt bilde. Eks2. Jeg bruker også skjermen som dataskjerm på skrivebordet har jeg en 100% ensfarget skrivebordsbakgrunn. Når jeg drar musen sakte bortover på den blir det liggene igjen spor i skjermen etter hvor musen har vært, med en gang jeg åpner et programm etc. som vises på den delen av skjermen blir sporene det borte. Jeg merker også at dette problemet er mer tilstede når bakgrunnslys instillingene på skjermen er mørke. Noen som har en anelse om hva jeg børr prøve?? eller hatt noen lignene problemer?? Alle svar motas med stor takk Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Beklager ekstremt sent svar, men det er ikke noe burn-in. siluetter av bildet henger til neste bilde kommer opp.. :S Noen som vet hva jeg kan gjøre for å ikke oppleve dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå