fjarle Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ny hjemmeskjerm vist i Flash-demonstrasjon. Les mer Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Sikle! Gleder meg til 2.2 nå. Håper oppdateringen skjer fort. Heldigvis har jeg nexus one. Har lest et sted at adobe har uttalt at flash kommer til android i juni. Her ser vi at det betyr 2.2. Endret 11. mai 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det ser ut som Android 2.2 får på plass faste knapper for Adresseboken/Dialer/Web som er synlige på alle 7 skjermer. Noe slik som på HTC Sense. Veldig bra! Enda lettere å bruke tror jeg hehe. Har HTC Desire og ser frem til Flash støtte Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det ser ut som Android 2.2 får på plass faste knapper for Adresseboken/Dialer/Web som er synlige på alle 7 skjermer. Noe slik som på HTC Sense. Veldig bra! Enda lettere å bruke tror jeg hehe. Har HTC Desire og ser frem til Flash støtte Vil heller ha det som på helix launcheren Velge og vrake hvilke apps man vil ha der nede selv, og jeg brukte aldri de "dottene" uansett Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det later til at vi i motsetning til å trekke opp applikasjonsmenyen, slik vi er vant til i dagens Android, skal trykke på en Android-bot for å få tilgang til alt innholdet på telefonen. Man skal ikke trykke på Android-botten. Som det står i snakkeboblen skal man trykke på rutenettet nederst for å åpne liste med alle programmer. Det er akkurat slik det er i Android 2.1. Snarveiene for phone og browser ved siden av er derimot nye. Den Android-botten ser ut som er en widget som gir forskjellige tips. @AmilloD: BTW, er bare 5 skjermer i vanlig Android. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Android 2.2 kommer til HTC Desire også ja? Evt. når? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Android 2.2 kommer til HTC Desire også ja? Evt. når? Hvis de skal gjøre som med Hero, så aldri Men den kommer nok, spørs om HTC får rævva i gir Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 stilig, kommer sikkert mange spill etterhvert som er skreddersydd for mobiler, gamesforandroid.com kanskje, masse gratisk spill skal man ikke kaste vrak på suger sikkert batteri men det gjør vel vanlige spill også Lenke til kommentar
lilletrond Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Den første der med det treet funket fint på min HTC Desire... Riktignok ikke så kjapt som her, men det funker!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Den første der med det treet funket fint på min HTC Desire... Riktignok ikke så kjapt som her, men det funker!!! Jada lilletrond, slappe av nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Flashplayeren på HTC Desire er ikke på langt nær så god som den. Den hakker, og kjører sakte. Gleder meg til Android 2.2 kommer ut! Uansett hvor fort HTC kommer med en oppdatering, så kan vi som har roota telefoner installere 2.2 bare dager etter at Google slepper det. Riktignok ikke med Sense før HTC lager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg