Brogos Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg hadde tenkt å kjøpe et nytt Skjermkort, å bare prøv å se om de ble nå forbedring i det hele tatt. Fant ett til 350,- Geforce 210, blir dette noe forbedring i det hele? (vs. 7600 gs) har dette prosjektet noe for seg i at all? Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Geforce 210 har lavere ytelse enn 7600 gs i følge: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php Hvilke andre komponenter har du i maskinen din? går du opp til feks 900kr kan du få nærmere 4 ganger så høy ytelse som 7600 tenker jeg. Lenke til kommentar
Brogos Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Jaha, har en 2,2 GHz AMD dualcore prossesor, 3gb ddr RAM, har ganske gammel pc, og var egentlig ute etter å fjerne litt lag i spill for en liten penge nå. For så å oppgradere ordentlig senere. Men tror jeg kanskje skal gå for et bedre skjermkort høyere oppe i skalaen ja : D Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har selv en gammel pc, dvs Athlon x2 4200+ (samme som deg?) og 2gb ram. For noen måneder siden kjøpte jeg et Nvidia gts 250 1gb til 999kr og nå kjører jeg Modern warfare på helt maks i hd oppløsning. Bad company 2 kjører jeg også på nesten maks. Det er kun i crysis og Metro 2033 jeg må ned på medium settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå