Camo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kom til å legge merke til denne på QXL, og med mindre jeg har gått glipp av noe, er det noe rart på gang her.. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8642061 Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Den får han nok solgt Harddisken er ikke opgitt egnang! "MEGET GODT KJØP" står det Lenke til kommentar
Camo Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 tror det er veldig mange som driver sånn; lurer de som ikke helt veit hva de skal se etter, og som liker å høre ting som "MEGET GODT KJØP" ol. Er dette en sånn ting som man bør si ifra til QXL om? Han gjør vel ikke noe regelrett galt, i lovens øyne?.. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ...filmer verdt flere tusener i verdi. Lenke til kommentar
Camo Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Staaakar Pierce.. han gir jo bort hele dvdsamlingen sin, han.. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 lol, 20k for det der... Lenke til kommentar
Camo Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 hvis jeg skjønte artikkelen riktig, så leste jeg en artikkel fra 2001 , hvor de skrev at nå kunne vi få mye for pengene, for nå gikk den akkurat ned i pris... blir spennende å se om noen kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå