Gibos Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haste post Er ute å reiser, vurdre å kjøpe meg en Asus G51J med Nvidia GeForce GTX 260 skjermkort, pris 11999,- Har meget begrenset tilgang på nett så kan noen gi meg et kjapt svar på om dette er et ok kjøp. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) GTX 260M er et godt kort til spilling, plasserer seg like under det absolutte toppklassen. Link Endret 11. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Husk at skjermkortet i den laptopen er nedklokket og allikevel når det temperaturer som kan koke vann under spilling. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Bestemte meg for å kjøpe maskinen selv om den koker vann under spilling Første intrykket er bra, maskinen virker solid bygd men litt lav oppløsning på skjermen + at den leveres uten BluRay spiller noe jeg synes er rart siden dette er 3D utgaven. Avatar The Game er utrolig kult i 3D men kjenner tendensen til "bilsyke" under spilling. G51J har ingen problemer med å kjøre Bad Company2 og Avatar The Game med alt på full rulle, viftestøyen er heller ikke så høy som jeg fryktet. Kvaliteten på 3D brillene som fulgte med kan jeg ikke bedømme men det fungerer upåklagelig samt at de er behagelig å ha på. Vet ikke om jeg vil rope "løp og kjøp" menjeg angrer ikke på dette kjøpet, det eneste jeg ikke liker er widescreen skjermen, er som å surfe igjennom en brevsprekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå