South_Bridge Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg har noe kode ala: <div id="someBox"> Select: <select> <option>1</option> <option>2</option> <option>3</option> </select> </div> Hvordan får jeg med css sånn sexy align med at teksten "Select:" og selectboksen stilles midt (horisontalt) på hverandre. Default er at bunnlinja til select matcher bunnlinja til teksten. Endret 11. mai 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg synes ikke det ble pent, men har løst det med table da. jeg kan vel kanskje boxe inn "Select" og <select> i hver sin div tag, floate de til hver sin side og sette top 50%? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen svarer på denne delen av forumet. Så det er bedre å bare poste spørsmålet på Stackoverflow eller noe sånt. De svarer deg på få minutter Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Kan det ha seg? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg fikk svar på stackoverflow som passa meg... ved å wrappe teksten inn i en labeltagg og så aligner den middle gjorde susen Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Resultatet jeg endte opp med: http://larsey.net/themes_demo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå