Nobex Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har da tenkt på dette lenge, og har bestemt meg for å prøve å lage et kabinett som skal forhåpentligvis ligne på en Dodge Viper. Har ikke for mye penger eller materialer for øyeblikket, så nå i starten blir det nok lite aktivitet. Grunnen til at jeg vil lage dette kabinettet er at jeg fikk veldig lyst til å lage meg ett kabinett selv, og da jeg såg coolermaster sin nye V10 kjøler tenkte jeg litt på Viper'n. Hva som skal gjøres/kjøpes: [V] = Gjort/kjøpt [X] = Ikke gjort/kjøpt [V] Sketchup tegning [V] Maskinvare [X] Tremodell [X] LED's (Røde og blå?) [X] Nøkkelstart/bryter [X] Hengsler (Panser, Bagasjerom og dører) [X] Klikklåser [X] Vannkjøling [X] Plexiglass [X] Harddiskbur [X] Strømstøppsel [X] Cooler Master V10 kjøler Hva som muligens skal gjøres/kjøpes: [X] CAD skisse [X] Katoder Ellers skal jeg ta meg en tur i boden når jeg kommer hjem og finne ut av hvilke verktøy vi har og hva jeg eventuelt må skaffe. Kommentartråden Endret 28. mai 2010 av Nobex Lenke til kommentar
Nobex Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Bilder av hele bilen med innhold og utsiden Tar gjerne imot tips og råd til endringer jeg burde gjøre i kommentartråden Endret 28. mai 2010 av Nobex Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå