Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er greia med å feste til du blir 30?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

:) :) :) :)

Hva er greia med en smiley på slutten av innlegg?

Get over din egen motvilje til at andre har motstridende meninger, k?

:)

LOL, har jeg provosert deg?

Lenke til kommentar

Blant de mest åpenbare grunnene ved å gå ut er at man går tom for alkohol hjemme/på vors som man har påbegynt med noen venner. I Norge er det jo slik at man ikke pleier å drikke mindre mengder alkohol i ukedagene, men heller dra det helt ut i helgene. Man kan ikke bare ta 2 øl hjemme hos noen venner på en tirsdag og dra på jobb/lærested på onsdag. Det er enten 0 i promille eller bli mest mulig drita, og da går det som regel slik:

-Du er hos noen venner, dere drikker og koser dere. Du har gjerne ikke så mye drikke igjen, din så å si eneste mulighet for å kjøpe mer byr seg bare på et utested. Dessuten begynner du å bli litt lei av at du ikke kan skru opp musikken pga. naboene, samt at med litt alkohol i blodet føler de fleste seg litt mer sosiale og prater lettere. Det å dra på by'n virker ganske logisk, du støtter deg gjerne på argumentet at du ikke "gjør det hver dag heller", så da har du gitt deg selv en god grunn for å ta en tur ut.

Sånn kan jo flere ha det fram til de er 25-30 og har fått unger, da blir det litt mer ansvar som "kicker in".

Er strengt tatt like greit, drar man ut så møter man ofte mange morsomme folk. Tror ikke at så mange har det å få et ligg som hovedmål når de drar ut. Og hvor ofte prater man med fremmede svensker på trikken? :!:

Lenke til kommentar

Må rette litt på deg der EC.

1. De fleste voksne har nok alkohol enn bare til en vors.

2. De fleste voksne drikker litt og drar hjem eller drikker hjemme og avslutter når de føler de har fått nok. Det er bare de sjeldne ganger de drikker seg drita.

3. Det er ganske vanlig å ta en øl etter jobb og ferdig med det.

4. Folk går ut for å ha det gøy, ikke for å få mest mulig alkohol.

Du virker litt for ung til å kunne svare her.

Lenke til kommentar

Når starter man å regne folk som voksne? Når de er 25 år? 20 år? Enkelte jeg kjenner i 23-24 årsalderen er "like barnslige" som andre er i 18-årsalderen.

De punktene du nevner er jo på en måte tegn på å være voksen, da støtter jeg gjerne det faktumet at det ikke bare er alkohol som er årsaken for å dra ut.

Lenke til kommentar

Jeg ble mer seriøs og "voksen" da jeg passerte 20.

Enkelte jeg kjenner er fremdeles på 18-årsstadiet, selv om de er 25.

Noen har fått barn rundt 20-årsalderen, og derfor blitt "tvunget" til å bli mer voksne.

Men det aller mest pussige, det er de jentene som på ungdomsskolen og videregående, altså fram til de ble 18-19 år, var ekstremt seriøse. "Alle guttene i klassen er barnslige"..

Mange av disse, nå fra 20-25 år, er de mest barnslige jentene du finner i suppa her. ER det mulig å herje sånn som de gjør.

DA snakker vi grøftefyll, pissing i parken, spying og annet dritt. Og så går de ufortredent og shita fulle bort til nærmeste gutt med greit utseende og prøver seg. ÆSJ!

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Hehe, rart det der. Det er gøy å gå ut - innimellom. Mange forandrer seg jo med årene, men jeg er enig i at løsslupne jenter som er sørpe fulle ikke er særlig attraktive. For ikke å nevne de som prøver å rote med deg, for så å gulpe opp den verste spystrimen du kan tenke deg 5 sekunder etterpå. Jess da.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Personlig har jeg aldri hatt sansen for å gå på byen i utgangspunktet, jeg foretrekker heller en rolig pub ol. hvor man faktisk kan føre en samtale på et normalt lydnivå :)

De få gangene jeg går på byen blir det korte besøk som stort sett består i å hilse på andre bekjente og slå av en prat med de.

Lenke til kommentar

Men det aller mest pussige, det er de jentene som på ungdomsskolen og videregående, altså fram til de ble 18-19 år, var ekstremt seriøse. "Alle guttene i klassen er barnslige"..

Mange av disse, nå fra 20-25 år, er de mest barnslige jentene du finner i suppa her. ER det mulig å herje sånn som de gjør.

DA snakker vi grøftefyll, pissing i parken, spying og annet dritt. Og så går de ufortredent og shita fulle bort til nærmeste gutt med greit utseende og prøver seg. ÆSJ!

Mulig de føler de gikk glipp av det som yngre, og de tar det derfor igjen når de blir eldre. Eller kanskje de ikke klarte og oppføre seg slik fremfor familien, så de slipper løs først når de flytter ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...