Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er greia med å feste til du blir 30?


Anbefalte innlegg

Jeg forstår godt at man går ut på byen og fester ofte i alderen 18-23 i hvertfall.. sikkert endel lengre også. Men når begynner dette å avta?

 

De fleste går vell ut på byen for å finne seg et ligg eller en annen flørt.. i hvertfall gjelder det gutta. Jenter og vil jeg tro.

 

Men sett at du er jente, 25 år og til daglig holder på med noen du IKKE møtte på byen. Hvorfor i all verden drar du da ut på byen og fester?

 

Hva er poenget? Hvis du allerede er forelsket i en gutt og denne gutten ikke er med deg på byen denne kvelden.

 

Jenter bruker jo dra i flokk. Hvis en venninnegjeng drar ut på byen, og ikke har noen intensjoner om å skaffe seg kjepp, kunne de ikke like greit holdt festen hjemme hos en i gjengen?

 

Hvis man er i et forhold da, 25 år og sammen med en kar. Hva er hensikten med å rangle i byen? Ville tro man hadde festet fra seg det verste i den alderen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mye fint å se(og ta) på

 

 

Ser alle de andre punktene.. Men om du er i et forhold, så blir det kanskje dette litt løst? Eller er det ett fett om dama de går ut for å ta på andre?

 

Behov for bekreftelse. Også får de jo vist seg frem. Disse henger vel i hop.

 

Hvis man er singel ja.. men har man behov for å vise seg frem om man er i et forhold?

 

De fleste går vell ut på byen for å finne seg et ligg eller en annen flørt.. i hvertfall gjelder det gutta. Jenter og vil jeg tro.

Er vel her du har bomma litt ja...

Ja jeg håper da det ;)

Men hva er det da som er så gøy med å gå ut. Jeg har gått lei av det i hvertfall.

Er begrenset hvor lenge jeg gidder kle meg ut som rabbit, pisse i parken osv

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Mye er nok behovet for bekreftelse. Jenter i langvarige forhold trenger ofte den bekreftelsen de fikk da de var single og fløy på byen, særlig hvis typen dems tar dem for gitt.

 

Tror nok dette særlig gjelder jenter med litt lav selvtillit, og jenter som har vært vant med å få mye oppmerksomhet når de drar ut på byen.

 

Man blir avhengig av bekreftelse, og får jenter ikke det av typen sin, vil de prøve å få det andre steder. Noen vil nok ha behov for det uansett også.

 

Åsså er det de som er ute med sine single venninner da.

 

Og til en kveld med drikking hører det jo ofte med en tur på byen uansett. Selv om jeg syns det er drepende kjedelig å dra på byen sammen med en kjæreste. Men det er bare sånn det er liksom.....

Lenke til kommentar

Ja jøss. Jenter drar på byen for å få bekreftelse. Ikke fordi vi liker å ha det gøy med veninner og drikke rosa drinker mens vi hører på høy musikk.

 

Er det så umulig å tenke seg at man kan synes det er gøy å dra ut å danse? Selv om man er i et forhold, og uten at det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre?

 

Dette minner meg om en annen diskusjon på kg, der en fyr mente at jenter har sex bare å få bekreftelse.

Lenke til kommentar

Ingen anelse, jeg slutta å feste når jeg ble 18. Da var jeg ferdig med grøftefylla og spying på dass på noen sin hybel annahver helg.

 

Nå drikker jeg kanskje 1-2 ganger i året "på byen". Eller på firmafest med jobb. Jeg er 32.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så TS vil at kun single folk som er under 30 skal "få lov" til og gå på byen?

Dette var en noe pussig uttalelse vil nå jeg si.

 

Det der var jo også en måte å tolke innlegget mitt på! Hvis du mener min uttalelse var pussig.... vel okei..

 

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg vil, lurte kun på grunnene til at man går ut helt generelt jeg ;)

 

30 var et tall jeg tok ut av løse luften egentlig, kanskje med bakgrunn i at mange over 30 har stiftet familie og sikkert ikke er på fylla så ofte lenger.

 

Men ut i fra det jeg har lest hittil, så mener mange at jenter går på byen for bekreftelse uavhengig om de er i et forhold eller ikke.

Noen andre mener derimot at dette er feil, og at man kan gå ut kun for å ha det gøy med venninner, musikk osv..

 

Jeg forstår begge tankegangene!

 

Men det kan vel ikke benektes at over middels pene jenter ALLTID vil bli lagt an på av gutta når de er på byen?!? Da vil de jo i og for seg få en slags tilfredsstillende bekreftelse på sitt utseende?!

 

Ja jøss. Jenter drar på byen for å få bekreftelse. Ikke fordi vi liker å ha det gøy med veninner og drikke rosa drinker mens vi hører på høy musikk.

 

Er det så umulig å tenke seg at man kan synes det er gøy å dra ut å danse? Selv om man er i et forhold, og uten at det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre?

 

Dette minner meg om en annen diskusjon på kg, der en fyr mente at jenter har sex bare å få bekreftelse.

 

Bra! Det var egentlig dette svaret jeg håpte på. At man faktisk drar ut kun med slike hensikter som musikk, drinker, venninner.

 

Men du får vel sjelden sitte i fred for gutter? Eller?

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Ingen anelse, jeg slutta å feste når jeg ble 18. Da var jeg ferdig med grøftefylla og spying på dass på noen sin hybel annahver helg.

 

Nå drikker jeg kanskje 1-2 ganger i året "på byen". Eller på firmafest med jobb. Jeg er 32.

 

Jepp, samme her. Ble vel ferdig med grøftefylla da jeg var 20, og har ikke savnet dette siden for å si det slik.

 

Men vi er i betydelig mindretall, og for all del, jeg har respekt for det.

 

Lurer på grunnene til at folk går ut, fordi hun jeg holder litt på med, fremdeles synes det er stas å kle seg ut som kanin eller annet med sex-assosiasjoner når hun drar ut på byen med venninner.

 

Hun sier de bare har "jentekveld"... hehe.. men ærlig talt, hvis jeg som gutt hadde møtt henne på et utested, hun smådrita og iført kaninkostyme, da hadde jeg prøvd å få henne med meg hjem for å si det slik.

 

Men det kan hende hun gjør dette kun for å høre på musikk, drikke og slarve med venninner altså??!

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Mange drar vel og fester i helgene fordi det er en måte å legge de (for de fleste) kjedelige ukedagene med rutiner litt til side og ha det litt gøy istedet. I tillegg er det sosialt, noe som er veldig viktig. Så det er egentlig ikke så rart, men de som drar på hardfylla hver helg kan man kanskje stille seg litt skeptisk til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...