Gå til innhold

Hvilke harddisker leverer Multicom PC'ene sine med?

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Multicom Gamer 1200

VelociRaptor er uaktuelt for min del, ikke verdt pengene, og SSD er fortsatt for dyrt. Så tenkte derfor å gå for en vanlig snurredisk :) Nå står det kun 1TB harddisk hvis man da velger dette, og blir beskrevet som produksjonsvare. Er dette Multicoms egne HDD'er da? Noen som har noe erfaring med ytelse osv?

Og hvilket kabinett vil være det lureste å gå for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Når jeg betillte pc fra multicom ble den levert med en wd green power, skal ikke si sikkert at du vil få samme er en stund siden jeg bestillte.

Hvis jeg måtte velge blandt kabinettene som var mulige der så hadde jeg valgt antec 1200 siden det er stort og litt mulighet for å rydde i det :)

Lenke til kommentar

Hmm, fant kun en green power med 7200rpm og den var over prisen HDD'en skulle ha kostet, men prisen ligger mer på linje med en f3 spinpoint.

Uansett, har lest at Antec Nine Hundred II skal være ganske ryddig, men er 1200 merkbart bedre?

Endret av Blåmosen
Lenke til kommentar

Hmm, fant kun en green power med 7200rpm og den var over prisen HDD'en skulle ha kostet, men prisen ligger mer på linje med en f3 spinpoint.

Uansett, har lest at Antec Nine Hundred II skal være ganske ryddig, men er 1200 merkbart bedre?

1200 er bare en større version med flere vifter, har den selv men er ikke spessielt fornøyd med løssningen på hdds men har ingenting å si om du ikke bytter harddisker ofte

Hvis støy er en viktig faktor ville jeg valgt Antec P183 Performance One av de der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...