Gå til innhold

2198kr for set610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor lang bindings tid er det på siba sitt tilbud?.

på mitt tilbud så er det 12 måneder.

rart at de selger telefonen så billig,på telebutikken hadde den samme telefonen som jeg har t68 til 1498 med 12 måneder talk/active talk,rart at sonyericsson setter prisen på t610 så lav.t68 kostet godt over 5000kr når den kom,jeg betalte 3300kr for den med 12 måneder talk abb.

Med så lav pris må jo t610 bli en best selger.

Lenke til kommentar

hmm.. jeg lurer veldig på dette med abbenoment. Når dere får mobilen så billig, må dere betale en h...... sum i mnd da? Slik at det egentli ikke blir billigere, men det virker billigere =p ? OK.. jeg er vel litt noob, men kan noen forklare litt.. blir ringepriser, sms mye dyrere? eller er det bare über billi?

Lenke til kommentar
da har du blitt fakka opp,. fordi siba selger den for 1890 kr med netcom activ talk eller talk, sååå det så. HEHEHHE, blilligste er siba med abb, og uten abb.

lefdal har prisgaranti, på alle mulige pakker, dvs samme abm, samme binding etc, 150% prisgaranti...

Dvs: ingen er billigere enn lefdal... bare så du vet d :wink:

Lenke til kommentar

bare løse pakker har lefdal prisgaranti på, ikke abb og sånt, fordi abb prisen avhenger fra butikk til butikk. jeg var der og spurte for lenge siden, og da sa de til meg at de bare gjald mobil uten.abb. abb ble bestemt av netcom, tele2 eller telenor.

så lefdal er BARE billigst på alt untatt abb. :smile: :D

Lenke til kommentar
da har du blitt fakka opp,. fordi siba selger den for 1890 kr med netcom activ talk eller talk, sååå det så. HEHEHHE, blilligste er siba med abb, og uten abb.

bare lurte på en ting.. var innom siba.no og sjekka litt priser osv. og t610 gikk for 2198 kroner eller no, med lite abb eller hva det het. bare lurte på om jeg kan beholde det gamle nummeret mitt!? hadde vært greit. noen som vet eller har noen erfaringer med tele2.? er det bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...